نتانیاهو شروط حماس را پذیرفت

۲۵ مرداد ۱۳۹۰ | ۱۷:۰۳ کد : ۱۵۴۸۵ سرخط اخبار
ایرنا- یک مسئول بلندپایه رژیم صهیونیستی گفت که نخست وزیر این رژیم تصمیم جدی برای پذیرش شروط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین 'حماس' در زمینه مبادله اسرا در قبال آزادی 'گلعاد شالیت' نظامی صهیونیستی اسیر گروه های مقاومت فلسطین در باریکه غزه گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین و به نقل از پایگاه اینترنتی 'مسائل اساسی' رژیم صهیونیستی، این مقام صهیونیست خاطر نشان کرد که 'بنیامین نتانیاهو' تصمیم گرفته است از آراء و مواضع قبلی خود دست برداشته و تمامی شروط حماس را قبول کند.
وی افزود: نتانیاهو و معاونان وی به این نتیجه رسیده اند که تنها راه آزادی شالیت، اجرای قرارداد مبادله اسرا با حماس است و این قرارداد در صورت نهایی شدن بهانه خوبی برای فرار از زیر بار فشارهای افکار عمومی علیه تل آویو خواهد بود.


این پایگاه اینترنتی اعلام کرد: نتانیاهو سعی در ایجاد تنش در روابط این رژیم با برخی طرف های خارجی به منظور آغاز تجاوزات نظامی علیه آنها را داشت تا از این طریق افکار عمومی را متوجه جنگ کرده و از توجه به وضعیت اقتصادی بازدارد، اما در این راه شکست خورد و حال تنها راهی که برای تحقق این هدف خود می بیند آزادی شالیت است و از همین رو، سعی در پذیرش شروط حماس و آزادی این نظامی صهیونیست را دارد

نظر شما :