احمدی نژاد از ما متنفر است

۲۷ آذر ۱۳۹۰ | ۱۷:۳۷ کد : ۱۸۹۵۱ سرخط اخبار
" میشل باکمن " یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به اینکه از مسلمانان متنفر نیست ، مدعی شد که این محمود احمدی نژاد است که از یهودیان ، اسراییل و نیز آمریکایی ها نفرت دارد .

به گزارش عصر ایران خانم باکمن شب گذشته در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز درباره اظهارات اخیر ران پال یکی دیگر از نامزدهای جمهوریخواه درباره تنفر وی از مسلمانان با رد اظهارات پال گفت :‌" نه من هیچ گاه چنین اظهارات ابلهانه ای نداشته ام . آنچه که من باور دارم این است که من آمریکا و مردمانش را دوست دارم و دوست دارم  امنیت ، اقتدار و آزادی مستقر در آن پایدار بماند ."

وی در ادامه مدعی شد :‌" اتفاقا نفرت افکنی واقعی از جانب رییس جمهوری ایران است . او از یهودیان متنفر است . او از یهودیان مستقر در اسراییل نفرت دارد و از مردم آمریکا متنفر است . نفرت اصلی از جانب مقامات ایران است که به صراحت گفته اند هدفشان محو و نابودی مردم اسراییل و آمریکا است."

باکمن در ادامه مدعی شد :‌" تهدید واقعی این است و من به عنوان رییس جمهوری ایالات متحده ( در صورت انتخاب) تلاش خواهم کرد که چنین کشوری مجهز به سلاح هسته ای نشود و در کنار متحدانی همچون اسراییل خواهم ایستاد ."

اظهارات باکمن در پاسخ به سخنان ران پال یکی دیگر از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که در مصاحبه جمعه شب خود با شبکه " ان بی سی " درباره خانم باکمن گفته بود : او مسلمانان را دوست ندارد او از آنان متنفر است .

اما باکمن با رد این گفته پال مدعی شد :‌" من فکر می کنم تهدید ایران جدی است و این به این معنا نیست که من از مسلمانان متنفر هستم ."

نظر شما :