مشاور سابق امنیت ملی اسراییل:

بازی ترور را با ایران ما شروع کردیم

۲۹ تیر ۱۳۹۱ | ۱۸:۰۸ کد : ۱۹۰۴۳۶۵ سرخط اخبار

مشاور سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای که با رادیو ارتش این رژیم انجام داد با زیر سوال بردن استراتژی دولت تل آویو در مقابله با ایران گفت که این اسراییل بود که جنگ ترور را با ایران آغاز کرد.

به گزارش عصر ایران " یوزی آراد " مشاور سابق امنیت ملی اسراییل در این مصاحبه که درباره حادثه حمله روز گذشته به اتوبوس حامل جهانگردان اسراییلی در بلغارستان ، انجام شد ، گفت : ترور عماد مغنیه - از رهبران ارشد حزب الله لبنان - یک تجاوز از سوی اسراییل علیه ایران و حزب الله بود.

وی افزود : ما با ترور عماد مغنیه در سال 2008 تجاوز را آغاز کردیم و ایران نیز یک بازیگر مهم منطقه ای است و در حال دفاع از خود است.

آراد با اشاره به توانمندی های ایران گفت که نتانیاهو باید قبل از هر گونه حمله به ایران توانایی اسراییل را برای دفاع در برابر حملات تلافی جویانه تهران تقویت کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل روز گذشته به فاصله چند ساعت پس از حادثه حمله به اتوبوس جهانگردان اسراییلی در بلغارستان با متهم کردن ایران به انجام این حمله ، تهدید کرد که اسراییل پاسخ این حمله را خواهد داد.

در همین حال جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و از سیاستمداران دست راستی این کشور روز گذشته در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز ، مدعی شد که متهم کردن سریع ایران از سوی اسراییل نشانه این است که تل آویو احتمالا به زودی به ایران حمله خواهد کرد.

ایران در حالی به انجام حملات تروریستی متهم می شود که در 3 سال گذشته چند دانشمند هسته ای کشورماندر عملیات های تروریستی ترتیب داده شده از سوی موساد به شهادت رسیده اند.

رژیم تل آویو تا کنون در برابر اتهام دست داشتن در ترور دانشمندان هسته ای ایران سکوت کرده است .

گفتنی است اخیرا کتابی نیز حاوی برخی حقایق درباره دست داشتن موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران در اسراییل به چاپ رسیده است.

نظر شما :