واکنش ایران به اظهارات رئیس جمهور یمن

۰۹ مهر ۱۳۹۱ | ۱۹:۴۳ کد : ۱۹۰۷۴۲۶ سرخط اخبار

یک مقام آگاه دیپلماتیک با اشاره به اظهارات رئیس جمهور یمن علیه ایران گفت:این اتهامات کاملا بی اساس است و هیچ ادله ای برای اثبات آن ارائه نشده است.

یک مقام آگاه دیپلماتیک در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ادعاهای رئیس جمهور یمن مبنی بر کشف 6 شبکه جاسوسی ایرانی در این کشور گفت: این اتهامات کاملا بی اساس است و جدید هم نیست و در همان زمان( زمان نظام سابق) که این اتهامات بی اساس مطرح می شد، از مقامات یمنی در خواست مستندات می کردیم و تا کنون هرگز ارائه نشده است.

این مقام آگاه  با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از مقامات رسمی یمنی در ملاقات های وزارت خارجه این موضوع را مطرح نکرده اند ، گفت:  کانال بیان این جور مسائل وزارت خارجه است که تا کنون در این باره هیچ واکنشی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه دولت یمن دارای مشکلات است، خاطرنشان کرد: تصور آنها این است که با ایراد اتهام به کشورما می توانند کمک های مادی و سیاسی از غرب به دست آورند در حالیکه این راه بسیار باطل و بیهوده است .

بر اساس این گزارش، «عبد ربه منصور هادی»، رئیس جمهور انتصابی یمن که جانشین «علی عبدالله صالح» دیکتاتور سابق یمن شده، در جدید ترین اظهارات ضد ایرانی خود، ایران را به تلاش برای دخالت در امور داخلی این کشور، متهم و مجموعه ای از ادعا ها را علیه ایران مطرح کرده است.

کلید واژه ها: یمن


نظر شما :