پیام تبریک احمدی‌نژاد به چاوز

۱۸ مهر ۱۳۹۱ | ۰۲:۴۹ کد : ۱۹۰۷۷۵۹ سرخط اخبار
رییس جمهور در پیامی انتخاب مجدد ˈهوگو رافائل چاوز فریاسˈ به ریاست جمهوری بولیواری ونزوئلا را تبریک گفت.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، متن پیام محمود احمدی نژاد بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برادر عزیزم جناب آقای هوگو رافائل چاوز فریاس
 
رییس جمهوری بولیواری ونزوئلا
 
برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب مجدد جناب عالی به عنوان رییس جمهوری را به ملت بزرگ ونزوئلا و جنابعالی صمیمانه تبریک می گویم.
 
کسب این پیروزی بزرگ مهر تأییددیگری بر رهبری موفق جنابعالی طی دوران مسئولیت در مسیرعدالت خواهی، تقویت ارزش های انسانی و پیشرفت و آبادانی آن کشور است.
 
در حقیقت مردم ونزوئلا با انتخاب جنابعالی، بار دیگر استمرار انقلاب بولیواری و تداوم روند توسعه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی برای ساختن کشوری مستقل، آباد و متکیه توان و ظرفیت ملی را تضمن نمودند. با توجه به نقش تأثیرگذار ونزوئلا، بی شک انتخاب جنابعالی از اهمیت زیادی در ادامه روند حرکت سازنده ملت ها و دولت های آمریکای لاتین و دریای کارائیب و سایر ملت های آزادی خواه در جهت استقلال و عدالت و پیشرفت خواهد بود.
 
ضمن تشکر از آحاد ملت ونزوئلا و تأکید مجدد بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت گسترش روزافزون همکاری ها با جمهوری بولیواری ونزوئلا، امیدوارم در پرتو ایمان و اراده مشترک و با استفاده از ظرفیت های بالای دو کشور، بیش از پیش شاهد تحقق کامل اهداف مشترک در سطح منطقه و بین المللی باشیم.
 
رجا واثق دارم که همه شرکت کنندگان در انتخابات و ملت بزرگ ونزوئلا در اهداف و آرمان های بلند انسانی و انقلابی شما مشترکند و در ادامه این راه پرافتخار یار و یاور جنابعالی و دولت شما خواهند بود.
 
از خداوند متعال، استمرار سلامتی و موفقیت جنابعالی و سربلندی و بهروزی دولت و ملت دوست ونزوئلا را مسألت دارم. درود بر آزادی، درود بر ملت ها و درود بر عدالت.
 
محمود احمدی نژاد
 
رییس جمهوری اسلامی ایران

کلید واژه ها: ونزوئلا بولیواری


نظر شما :