هشدار سید حسن نصرالله به فتنه انگیزی های مذهبی

۱۸ آذر ۱۳۹۱ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۹۱۰۰۶۶ سرخط اخبار

دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با صدها دانشجوی لبنانی ضمن تاکید بر ضرورت اتحاد مسلمانان تاکید کرد که دولت کنونی ضامن ثبات لبنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه السفیر، صدها دانشجو با سید حسن نصرالله دیدار کردند. دبیرکل حزب الله لبنان در این دیدار اظهار داشت که از بین بردن تلاش ها برای فتنه انگیزی میان مسلمانان نخستین و مهمترین اولویت محسوب می شود.

وی با بیان این مطلب افزود: شرایط کنونی لبنان و منطقه اقتضا می کند که تمامی طیف های مختلف لبنان با یکدیگر متحد باشند به ویژه اینکه برخی سعی دارند لبنان را گرفتار فتنه کنند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: درگیری میان مسلمانان تنها به نفع اسرائیل است و این مسئله ایجاب می کند که لبنانی ها سخنرانی های مذهبی و تحریک آمیز خود را متوقف کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان بر آمادگی همیشگی مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی و نیز نقش ارتش در این زمینه تاکید و اعلام کرد: ما خواهان ارتش قوی برای مقابله با دشمن و خطرات فرا روی لبنان هستیم.

وی با بیان اینکه ارتش قدرتمند، قوای لبنان و مقاومت محسوب می شود گفت: هدف ما [داشتن] دولت واحد و متحد دولتی که تمامی طیف های مختلف لبنان در آن حضور داشته باشند است و ما نمی خواهیم جایگزین دولت باشیم.

نصرالله افزود: مصلحت ما در این است که دولتی قدرتمند و مسئولیت پذیر داشته باشیم. دولت [کنونی] باقی است و همه به آن وفادار هستند زیرا این دولت ضامن ثبات لبنان است.

کلید واژه ها: لبنان


نظر شما :