2 اولویت وزیر جنگ آتی اسرائیل

۰۸ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۶:۲۲ کد : ۱۹۱۲۱۰۱ سرخط اخبار

یک روزنامه پر تیراژ چاپ سرزمین های اشغالی جلوگیری از حمله به ایران و کاهش بودجه دفاعی اسرائیل را دو اولویت مهم وزیر جنگ جدید این رژیم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاآرتض در مطلبی به چالش های بزرگ وزیر جنگ آتی رژیم صهیونیستی و رویکرد تل آویو در قبال تهران پرداخت و نوشت که منصرف کردن بنیامین نتانیاهو از حمله به تاسیسات هسته ای ایران بزرگترین چالش وزیر جنگ آتی این رژیم است.

این روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی در ادامه نوشت که دو اولویت اصلی در دستور کار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار داد و اولین اولویت متقاعد کردن نخست وزیر به این موضوع است که حمله به ایران یک اشتباه بوده و دومین اولویت کاهش بودجه دفاعی این رژیم است اما دستیابی به این اهداف دشوار است.

درحالیکه ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید کرده است، نتانیاهو یک روز پس از انتخابات به بیان اهداف اصلی دولت جدید پرداخت و بدون در نظر گرفتن کلاهک هسته ای این رژیم ادعا کرد: جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای از اولویت های اصلی ما است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک ادعا کرد: وظیفه اسرائیل حفظ جهان عاری از سلاح هسته ای و تهدیدات هسته ای ایران است.

هاآرتض در ادامه می نویسد: درحالیکه اسرائیل خیال پردازی های بسیاری را در قبال برنامه هسته ای ایران کرده است و حتی ایهود اولمرت از اختصاص بودجه 11 میلیارد شِکِلی برای حمله به این تاسیسات خبر داده است، منصرف کردن نخست وزیر از چنین تصمیمی کار آسانی نخواهد بود.

وزیر جنگ آتی رژیم صهیونیستی ممکن است با توصیه های واقع گرایانه آن دسته از افسران ارشد که معروف به مخالفت با ماجراجویی این رژیم علیه ایران هستند، در انجام این کار موفق شود.

این رسانه چاپ سرزمین های اشغالی در ادامه  به اولویت دوم وزیر جنگ آتی رژیم صهیونیستی می پردازد و بر لزوم کاهش بودجه نظامی این رژیم تاکید می کند.

کلید واژه ها: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنگ آتی بودجه


نظر شما :