چرا چاوز را پنهان می کنید؟

۰۶ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۵:۵۶ کد : ۱۹۱۳۲۰۰ سرخط اخبار

 صدها مخالف دولت ونزوئلا با برپایی تظاهراتی خواهان پاسخ گویی در خصوص روشن شدن وضعیت جسمانی و بیماری هوگو چاوز شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هوگو چاوز 10 هفته پس از آخرین عمل جراحی سرطانش دور از چشم مردم در بیمارستانی تحت درمان است. رهبران مخالفان عمدتا پنهان کاری در خصوص تشخیص بیماری و درمان چاوز را به باد انتقاد گرفته و می گویند که بسیاری از ونزوئلایی ها خواهان آن هستند که دولت درباره وضعیت رئیس جمهور پاسخ گوتر باشد.

"آنتونیو لدزما"، شهردار کاراکاس، در این تظاهرات گفت: ما آمده ایم تا بگوییم این کشور خواهان حقیقت است.

این در حالی است که نیکولاس مادورو، معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفت: وی و دیگر مقامات رسمی جمعه شب حدود پنج ساعت با رئیس جمهور در بیمارستان نظامی کاراکاس دیدار داشتند.

چاوز از پیش از عمل جراحی 11 دسامبر خود صحبت عمومی نداشته و تنها در چند عکس که توسط دولت منتشر شده دیده می شود. این در حالی است که مادورو در تلویزیون ونزوئلا گفت چاوز مسئول باقی می ماند.

مادورو با اشاره به جنبش سوسیالیستی که رئیس جمهور بیش از 14 سال است آن را رهبری می کند، عنوان کرد: دیر یا زود ما فرمانده خود (چاوز) را در اینجا خواهیم داشت که فرماندهی انقلاب بولیواری را ادامه می دهد.

مادورو گفت: چاوز به همراه دیگر مقامات دولتی در حال رسیدگی به تصمیمات سیاسی است؛ این تصمیمات شامل "اقدامات اقتصادی" که در روزهای آینده جزئیاتش آشکار خواهد شد، نیز می شود.

کلید واژه ها: چاوز


نظر شما :