بحرین: دخالت‌های ایران فقط رسانه‌ای است

۲۳ فروردین ۱۳۹۲ | ۰۵:۴۵ کد : ۱۹۱۴۸۴۸ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه بحرین در سخنانی تاکید کرد که دخالت های ایران در امور بحرین تنها رسانه ای است و ایران حضور میدانی در بحرین ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خالد بن احمد آل خلیفة وزیر خارجه در سخنانی در شهر عمان پایتخت اردن بحرین گفت: دخالت های ایران در امور داخلی بحرین از طریق سخنان مسئولان و رسانه های ایرانی و تاثیر مستقیم آن بر برخی گروه های سیاسی در بحرین صورت می گیرد.

وی که در حضور "ناصر جوده" وزیر خارجه اردن و تعدادی از اعضای مجلس و مقامات بلندپایه این کشور سخن می گفت تاکید کرد که بحرین دائما بر روابط خوب با جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد.

تهران، بارها ادعای بحرین مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی این کشور را بی اساس دانست.

آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ادعای حکام جزیره بحرین در باره دخالت جمهوری اسلامی ایران در اوضاع بحرین اعلام کردند: این حرف کاملا دروغ است چرا که اگر ما دخالت می کردیم اوضاع بحرین طور دیگری می شد.

با گذشت دو سال از ناآرامی ها در بحرین، انقلاب این کشور همچنان در مسیر خود به پیش می رود. مردم بحرین با وجود سرکوبگر نیروهای امنیتی با آمدن به خیابان ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله  اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می کنند.

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :