شلیک موشک از جنوب لبنان به اسرائیل

۰۶ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۷:۵۸ کد : ۱۹۱۶۶۸۲ سرخط اخبار

فارس: برخی مناطع اطلاع رسانی اعلام کردند که دیشب موشکی از منطقه مرجعیون در جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است.

به گزارش المنار، این منابع اعلام کردند که بعد از پرتاب این موشک و فرود آن در شهرک صهیونیست نشین «المطلة» صدای آژیرها در سرزمین های اشغالی به گوش رسید.

بنا بر این گزارش با این اقدام هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی اسرائیل وارد حریم هوایی لبنان شدند و در منطقه ای که مشکوک به پرتاب این موشک بود، به پرواز درآمدند.

المنار همچنین گزارش داد که یک گشتی وابسته به ارتش دشمن نیز در نزدیکی نوار مرزی در اطراف المطلة واقع در مقابل منطقه کفرکلا به گشت زنی اقدام کرده است.

برخی منابع به المنار گفتند که این موشک از نوع کاتیوشا 107 بوده است که از اطراف منطقه برج الملوک - دیر میماس به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده و در جنوب شهرک مرزی المطله فرود آمده است. فرود این موشک در سرزمین های اشغاللی، رژیم صهیونیستی را به آماده باش بخش های امدادی و نظامی در این مناطق وادار کرد.

برخی منابع امنیتی در این رابطه اعلام کردند که هیچ اقدامی در مورد مشخص کردن عامل این پرتاب موشک انجام نشده و هیچ گروهی نیز مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

دیروز نیز تروریست های سوری دو موشک را به سمت ضاحیه جنوبی بیروت و محل نفوذ حزب الله لبنان و شیعیان بیروت شلیک کردند که بر اثر انفجار این دو موشک 4 نفر زخمی شدند.

کلید واژه ها: موشک


نظر شما :