قالیباف: راه مبارزه با آمریکا کار کردن است

۱۹ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۹۱۷۱۵۰ سرخط اخبار سهم دیپلماسی در انتخابات
محمد باقر قالیباف در جمع مردم اسلامشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: راه مبارزه با آمریکا جز کار کردن نیست.
قالیباف: راه مبارزه با آمریکا کار کردن است
محمد باقر قالیباف در جمع مردم اسلامشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: راه مبارزه با آمریکا جز کار کردن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر به اسلامشهر، محمدباقر قالیباف طی سخنانی در آستان امامزاده عقیل و در جمع مردم اسلامشهر اظهار داشت: راه مبارزه با آمریکا جز کارکردن نیست و شعار واقعی مرگ بر آمریکا یعنی کار و اگر شعار بدهیم کار نکنیم انجام وظیفه نکرده ایم.

وی خاطر نشان کرد یکی از معضلات جامعه امروز ما این است که ما مدیران اول به فکر خود هستیم و می گوییم چه می شود اما در دوران دفاع مقدس بچه رزمنده ها نمی گفتند چه می شود. کار سخت را خود می کردند و کار آسان را به دیگران می دادند و نمی گفتند میدان مین را دیگری باز کند خودشان باز می کردند.

شهرداری تهران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس اختلاف وجود نداشت.

وی تاکید کرد: آنچه امروز ما را از کار انداخته اختلاف است و ما می بینیم گرانی و بیکاری و مشکلات اجتماعی و فرهنگی وجود دارد و آن اتفاق یک شنبه معروف در مجلس رخ می دهد و رهبر معظم انقلاب فرمودند مطالب مطرح شده در آن جلسه خلاف شرع و قانون بود. این مسائل دل مردم ما را به درد می آورد.

وی تاکید کرد: برای این که نشان داده شود کار می شود لازم نیست آمار بدهیم مردم خودشان متوجه می شوند و انسان اگر در خیابان قدم بزند متوجه می شود مردم راضی هستند یا نیستند.

من امروز نمی گویم در شهرداری تهران همه مشکلات حل شده اما یک نظم و نسقی ایجاد شود که مردم بدانند مراجعه کنند مشکلشان حل می شود و بلاتکلیف نیستند.

وی افزود: همه باید مراقب باشند آه یک یتیم و یک دل شکسته پایه های حکومت را جا به جا می کند.

قالیباف با اشاره به رسیدگی نشدن به مناطق محروم در دوره های مختلف اظهار کرد: ما شهروند درجه یک و دو نداریم به همین جهت نباید با مردم مناطق محروم به عنوان شهروند درجه دو رفتار کرد. ما دنبال این نیستیم که یک جا را آباد کنیم یک جا را ویران بلکه باید سرعت آبادانی جاهایی که آباد نشده اند بیشتر از جاهای دیگر باشد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: تلاشمان این است عدالت را نگوییم ، مردم نمی خواهند این حرف را بشنوند بلکه می خواهند آن را بچشند.

قالیباف با اشاره به تحریم های اقتصادی علیه ایران نیز گفت: نمی گویم تحریم مشکل ایجاد نکرده اما به عنوان یک خدمتگزار اعلام می کنم مشکلات امروز بر اساس تحریم نیست بر اساس سوء تدبیر است.

شهرداری تهران خطاب به مردم اسلامشهر گفت: نمی گویم نگران نباشید چون نگرانی از آینده حق مردم است که بدانند آینده چگونه خواهد شد اما می گویم امیدتان را از دست ندهید و ان شاء الله ظرف دو سال یک نظم و نسقی در کشور ایجاد خواهیم کرد و آرامش را به بازار برمی گردانیم.

 

کلید واژه ها: محمد باقر قالیباف


نظر شما :