انهدام مراکز تجمع تروریست‌ها در حلب

۲۱ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۳:۴۵ کد : ۱۹۱۷۲۳۲ سرخط اخبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، یگان های ارتش سوریه یک مرکز تجمع افراد مسلح در محور «عندان – ابیص» در حلب را هدف قرار داد که کشته شدن 38 فرد مسلح و انهدام 7 دستگاه خودرو مجهز به تیربار سنگین را آنها را به دنبال داشت.

همچنین نیروهای ارتش سوریه یک گروه تروریستی مسلح را در یکی از مزارع شمال غربی منطقه «حیلان» را هدف قرار دادند. این درحالی است که یگان توپخانه ارتش سوریه که دفاع از فرودگاه نظامی «منغ» را برعهده دارد، با همکاری پدافند هوایی ارتش سوریه مراکز تجمع افراد مسلح در شرق و غرب این فرودگاه را هدف قرار داده و منهدم کردند.

از سوی دیگر خبرنگار فارس گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح در مزارع اطراف منطقه «خان العسل» درگیر شدند تا همزمان با آن مناطق الشیخ مقصود و بستان القصر و العامریه نیز شاهد درگیری دیگر یگان های ارتش سوریه با افراد مسلح باشد که در جریان آن ده ها فرد مسلح کشته و زخمی شدند.

اما آغاز عملیات گسترده ارتش سوریه در شهر موجب شده تا گروه «ارتش آزاد سوریه» و همچنین گروه «جبهه النصره» برای مقابله با عملیات گسترده ارتش سوریه در حلب تمام عناصر مسلح خود را به حالت آماده باش کامل درآورند.

کلید واژه ها: سوریه ارتش سوریه


نظر شما :