اعلام آماده باش مقتدا صدر به جیش المهدی

۳۰ تیر ۱۳۹۲ | ۱۷:۵۶ کد : ۱۹۱۸۸۶۸ سرخط اخبار

رهبر جریان صدر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «جیش المهدی» باید همواره در راستای خدمت به دین اسلام، در حالت آماده باش باد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «المسلة»، «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر، دیروز دستور آماده باش «جیش المهدی» را برای یاری رساندن به دین و مذهب صادر کرد.

وی طی بیانیه ای در خطاب به جیش المهدی گفت: ما و شما برای یاری رساندن به دین و مذهب در حالت آماده باش باقی می مانیم و شما را منع می کنم از غرق شدن در دنیای دنی! دین و مذهب ما از ما می خواهد که همواره مطیع باشیم.

در ادامه این بیانیه به اعضای جیش المهدی درباره معصیت هشدار داده شده و به آنها گفته شده است: معصیت مانند کرمی است که پیکر شما را خواهد کرد و ما از شما می خواهیم که فرزندان هدایت باشید و خود، عقلها و قلبهایتان را تقویت و تحکیم کنید.

مقتدا صدر درباره بروز شکاف در صفوف طرفدارانش هشدار داد و از آنها خواست که نه تنها برای خاندان صدر یا عراق که به خاطر امام زمان (عج) اتحاد خود را حفظ کنند و به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنند.

وی در ادامه از کسانی که از جریان صدر جدا شده اند، انتقاد کرد و گفت: به رغم آنکه برخی از اعضای ما دچار لغزش شده اند و پشت دشمنانمان و اموال و دارایی های آنها و دنیای دنی قرار گرفته اند اما این مسئله ما و شما را از هم دور نمی کند و شما نیز باید از طریق کمیته ها به زیر چادر آل صدر بازگردید.

مقتدا صدر از سال 2007، فعالیت «جیش المهدی» را به حالت تعلیق در آورد و این تعلیق همچنان ادامه دارد.

وی در 8 ژوئیه با صدور حکمی، دستور تشکیل کمیته ناظر بر جیش المهدی را صادر کرد تا مسائل مختلف مربوط به این شاخه نظامی جریان صدر را پیگیری کند و ریاست آن را نیز به «حازم الاعرجی» سپرد.

کلید واژه ها: صدر


نظر شما :