علت پیر شدن سید‌حسن نصرالله از زبان خودش

۲۳ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۹:۳۶ کد : ۱۹۱۹۸۸۸ سرخط اخبار

دبیرکل حزب الله در گفت وگویی صمیمانه با روزنامه السفیر از علت سفید شدن موهای سرش گفت.

به گزارش فارس، روزنامه السفیر لبنان امروز گفت وگویی کوتاه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را منتشر کرد که اخیرا انجام شده است، در این گفت وگوی دوستانه از نصرالله در مورد علت پیر شدن و سفید شدن محاسن و موهایش سوال شده و گفته شده که آیا این موضوع ارتباطی به جنگ 33 روزه دارد یا نه.

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله در پاسخ به این سوال با خنده پاسخ داد: اوضاع داخلی لبنان ما را پیر کرد، درگیری با اسرائیلی ها آسان تر از درگیری های داخلی است.

وی تصریح کرد که در درگیری با اسرائیل اهداف و گزینه ها در میدان جنگ مشخص است، سلاح ها و تاکتیک ها و نحوه سخنرانی ها نیز مشخص است، اما در درگیری های عرصه سیاست داخلی لبنان دیگر بحث سختی ها مطرح نیست، بلکه اوضاع مصیبت بار است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه خبری المیادین و غسان بن جدو مدیر این شبکه حاضر خواهد شد. این مصاحبه به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه انجام خواهد شد.

وی عصر جمعه نیز در منطقه بنت حبیل واقع در دو کیلومتری مرز سرزمین های اشغالی سخنرانی می کند. این سخنرانی به گونه ای انجام می شود که نظامیان صهیونیستی که در پناهگاه های خود مستقر شده و احتمالا به علت این تجمع، حالت آماده باش در نیروهای نظامی اسرائیل ایجاد شده نیز سخنرانی نصرالله را به صورت مستقیم خواهند شنید.

روزنامه النهار لبنان نیز نوشت که سخنرانی نصرالله در این مراسم درباره ابعاد درگیری های مستمر با دشمن صهیونیستی و نقش مقاومت در تحولات منطقه خواهد بود، وی در این سخنرانی از نقش مردم جنوب لبنان و بویژه عیتا الشعب در مقاومت 33 روزه قدردانی کرده و پیام آمادگی کامل حزب الله برای مقابله با هر تجاوز احتمالی را مستقیما به گوش صهیونیست ها خواهد رساند.

کلید واژه ها: لبنان حزب الله


نظر شما :