تحریم‌ها را در حج امسال دور زدیم

۳۱ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۶:۳۱ کد : ۱۹۲۰۲۲۵ سرخط اخبار

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امروز بر خلاف خواست دشمنان، حج و دیگر سفرهای زیارتی پرشورتر از سال های گذشته انجام شده و به صراحت می توان گفت که ما تحریم ها را دور زده ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیداحمد موسوی گفت: اگر چه نوسانات ارزی سبب افزایش قیمت سفر حج شده است اما ما به همان میزان کیفیت خدمات را ارتقاء داده ایم و این تفاوت را در ملاقات با حجاج دیگر در عربستان متوجه می شوید.

حجت الاسلام موسوی با اشاره بر اعزام 64 هزار نفر به حج امسال گفت: برای اینکه امکانات رفاهی حجاج از لحاظ بهداشت و درمان، تغذیه، محل اقامت، اسکان و دیگر موارد در بهترین حالت ممکن باشد نهایت تلاشمان را کرده ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از افزایش تحریم ها بهره ای نبرده اند، گفت: دشمنان با خود گمان می کردند که با افزایش تحریم ها و قرار دادن مردم در تنگنا، سبب نارضایتی ملت و ایجاد فاصله میان آنان با مسئولان خواهند شد، همچنین آنها می خواستند با اعمال تحریم ها سفرهای زیارتی از جمله حج و عتبات عالیات را کاهش دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور از تسویه حساب کامل سازمان حج و زیارت با شرکت های زیارتی و دیگر شرکت های مرتبط در عربستان و عراق خبر داد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره بر فشارهای اقتصادی دشمنان تصریح کرد: ما امسال با وجود تحریم ها و نوسانات ارزی موفق شدیم تمامی این حساب ها را تسویه کنیم.

وی گفت: امروز بر خلاف خواست دشمنان، حج و دیگر سفرهای زیارتی پر شورتر از سال های گذشته انجام شده و به صراحت می توان گفت: ما تحریم ها را دور زده ایم.

کلید واژه ها: تحریم


نظر شما :