افشاگری روزنامه اسرائیلی درباره پسر اردوغان

۲۳ مهر ۱۳۹۲ | ۲۲:۴۹ کد : ۱۹۲۲۹۷۹ سرخط اخبار

یکی از نشریات صهیونیست روز گذشته فاش کرد، فرزند نخست وزیر ترکیه روابط تجاری بسیار خوبی با اسرائیل داشته و قراردادهای تجاری فراوانی میان آنان منعقد شده است.

به گزارش تسنیم به نقل از دام پرس، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحرونوت" در شماره روز گذشته خود فاش کرد، فرزند رجب طیب اردوغان طی سه سال گذشته روابط تجاری بسیار خوبی با اسرائیل داشته و قرار داد های فراوانی میان آنان منعقد شده است.

این نشریه صهیونیست گزارش داد، براساس مدارک جمع آوری شده توسط معارضان ترکیه، احمد براق اردوغان پسر نخست وزیر ترکیه که مالک شرکت کشتیرانی MB است به صورت مستمر در حال تبادل کالا با اسرائیل بوده و بواسطه دوکشتی تجاری "سفران1" و "سکریا" در رفت آمد میان اسکله های ترکیه و اسرائیل بوده است و از این طریق میزان بسیار زیادی کالا را جابجا کرده است.

لازم به ذکر است که ترکیه در سال 2009 اعلام کرد، روابط تجاری با اسرائیل را قطع خواهد کرد، اما پس از آن مجددا اعلام کرد منظورش تنها روابط تجاری نظامی بوده است و در دوران تیرگی روابط سیاسی ترکیه و اسرائیل روابط تجاری میان این دو شکوفا شده و بمیزان تبادلات تجاری میان آنان به رقم 4 ملیارد دلار رسید.
 

کلید واژه ها: ترکیه روابط تجاری


نظر شما :