روحانی: اهداف رهبر انقلاب به دقت دنبال می‌شود

۲۹ مهر ۱۳۹۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۱۹۲۳۲۳۰ سرخط اخبار

رئیس جمهور گفت: مسیر عزتمند حرکت ملت ایران روشن است و اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت کشور ترسیم کرده اند به دقت دنبال خواهد شد و دولت مصمم است این راه را با رویکرد تعامل سازنده دنبال کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،جلسه هیات دولت عصر امروز به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی کشورمان تشکیل شد .

در ابتدای این جلسه رئیس جمهور با تشکر از تلاش های هیئت دیپلماتیک در مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+5در ژنو گفت: به لطف خداوند وبه یمن حماسه سیاسی مردم در انتخابات ،تحرک دیپلماتیک دولت در تعامل سازنده با جهان، با حمایت و اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین مدت کوتاه آثار ارزشمندی داشته است که دولتها را به تجلیل از مردم سالاری در ایران وا داشته است و هم روند فزاینده تحریمها را متوقف کرده است.

رئیس جمهور افزود: دیپلماسی فعال ایران ابتکار عمل را بدست گرفته و افکار عمومی جهان را حتی در کشورهای تحریم کننده به سمت خود جلب کرده است  و می رودتا قدم به قدم با تثبیت حقوق حقه هسته ای ایران موانع پیشرفت را هم از سر راه ملت بردارد.

روحانی تصریح کرد: در این میان موضع خصمانه رژیم صهیونیستی در انزوا قرار گرفته که سعی دارد  فرایند تفاهم و تعامل را تخریب کند و در تاریخ انقلاب اسلامی هم شاهد بوده ایم که هر زمان نظام اسلامی به توفیقی در صحنه سیاسی جهانی نزدیک می شده است صهیونیستها دست به خرابکاری و حادثه سازی در داخل یا خارج می زده اند.

رئیس جمهور تاکیدکرد: در شرایط حساس کنونی مردم فهیم و هوشیار ما مراقب هستند تا دشمن با حادثه سازی در روند حراست از حقوق مسلم مردم خرابکاری نکند و برای انحراف افکار عمومی جنجال جدیدی نیافریند و در صفوف منسجم ملت خللی ایجاد نکند.

وی تصریح کرد: مسیر عزتمند حرکت ملت ایران روشن است و اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت کشور ترسیم کرده اند به دقت دنبال خواهد شد و دولت مصمم است این راه را با رویکرد تعامل سازنده دنبال کند.


نظر شما :