برادر «کندی» مغز او را پس از ترور دزدید!

۳۰ مهر ۱۳۹۲ | ۰۲:۲۹ کد : ۱۹۲۳۲۵۶ سرخط اخبار

یک کتاب جدید ادعا کرده که پس از ترور جان اف کندی، رییس جمهور فقید آمریکا، برادرش مغز وی را دزدیده است.

به گزارش مهر به نقل از میرور، کتاب جدیدی که به قلم جیمز سوانسون نوشته شده ادعا می کند، رابرت کندی برادر جان اف کندی، مغز او را پس از وقوع ترور دزدید.

به گفته این نویسنده او این کار را انجام داد تا احتمال بیماری یا استفاده از مواد مخدر توسط وی را از بین ببرد.

نویسنده این کتاب ادعا کرده مغز کندی پس از ترور وی در سال 1963 و پس از انجام اتوپسی خارج و در آرشیو ملی آمریکا نگهداری شد، اما سه سال بعد این مغز ناپدید شد.

جیمز سوانسون در کتاب «پایان روزها: ترور جان اف. کندی» رابرت کندی را بابت انجام این کار سرزنش می کند و می گوید او با این کار قصد سرپوش گذاشتن بر مشکلات جسمی برادرش را داشت.

در این کتاب ادعا شده مغز کندی در سرویس امنیتی و در یک کابینت مخصوص نگهداری می شد.

یکی از دلایلی که برای دزدیده شدن این مغز طرح می شود، این است که از روبرو به جان اف کندی شلیک شده بود و این مخالف با تئوری های موجود مبنی بر شلیک به وی از سوی لی هاروی اوسوالد است.

امسال پنجاهمین سال ترور جان اف کندی گرامی داشته می شود و به همین مناسبت کتاب ها و فیلم های متعددی در این زمینه ساخته و منتشر شده است.

کندی در دیداری که از دالاس داشت، ترور شد و هنوز روشن نشده است چه کسی او را به قتل رساند. لی هاروی اسوالد در آن زمان به عنوان مظنون دستگیر، اما در اندک زمانی پس از دستگیری اش توسط یکی از نگهبانان کشته شد. مرگ او در همه این سال ها بر این شایعه دامن زده که نباید هیچ مدرکی درباره قتل کندی به جای می ماند.


نظر شما :