ادعای سرکرده پژاک درباره دولت روحانی

۱۲ آبان ۱۳۹۲ | ۲۱:۵۷ کد : ۱۹۲۳۸۷۰ سرخط اخبار

سرکرده گروهک تروریستی پژاک مدعی شد که دولت جدید حسن روحانی با سوءاستفاده از خوش بینی محتاطانه غرب در قبال ایران در حال افزایش فشار به شهروندانش به ویژه کردهاست.

به گزارش ایسنا، عبدالرحمن حاجی احمدی، رهبر حزب زندگی آزاد در کردستان (گروهک تروریستی پژاک) که در آلمان به سرمی برد در یک گفت وگوی مکتوب با خبرگزاری رویترز، مدعی شد که حسن روحانی، رییس جمهور ایران کاملا به سیستم داخلی آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم ایران تعلق دارد و روی کار آمدن او تلاشی از جانب تهران برای خارج شدن از بن بست سیاسی اش بود.

حاجی احمدی مدعی شد که "مسلم است که وی تاکنون بسیار خوب بازی کرده است و توانسته از برخی بحران ها فرار کند و علاوه بر آن برخی از مردم ایران را فریب دهد." ولی اگر نتواند به تعهدات انتخاباتی خود در کشوری که تشنه تغییر است عمل کند، اوضاع تغییر خواهد کرد.

رهبر گروهک تروریستی پژاک با ادعای این که به عقیده وی ایران "خود را برای یک حمله دیگر به پژاک آماده می کند تا قدرت نظامی اش را بسنجد"، مدعی شد: آمریکا یی ها و اروپایی ها خوش بین هستند، ولی هیچ گونه تغییر داخلی صورت نگرفته است.

او برای اثبات ادعای خود به کشته شدن 52 نفر از افراد گروهک تروریستی منافقین در اردوگاهی در شرق عراق در ماه سپتامبر و همین طور اعدام 16 نفر از کسانی که در نزدیکی مرز پاکستان زندگی می کردند و همین طور دو عضو پژاک اشاره کرد.

این ادعاها در حالی است که مسوولیت حمله به پادگان اشرف را یک گروه از جوانان عراقی برعهده گرفتند و در مورد اعدام های اخیر در سیستان و بلوچستان ایران این 16 نفر را به جرم فعالیت های تروریستی اعدام کرد.

کلید واژه ها: پژاک


( ۱ )

نظر شما :