نتانیاهو: فلسطینی‌ها "بحران‌های ساختگی" ایجاد می‌کنند!

۱۵ آبان ۱۳۹۲ | ۱۷:۳۱ کد : ۱۹۲۳۹۸۲ سرخط اخبار

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در دیدار با جان کری، فلسطینی ها را به "بحران آفرینی" و ایجاد چالش در روند مذاکرات صلح خاورمیانه متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشرة، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار امروز با جان کری ، وزیر خارجه آمریکا در شهر قدس مدعی شد که فلسطینی ها در روند مذاکرات صلح "بحران های ساختگی" ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: من از روند رخدادها احساس نگرانی می کنم، چرا که فلسطینی ها بحران های ساختگی ایجاد می کنند و از اجرای تصمیمات لازم برای دست یابی به صلح واقعی می گریزند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به وزیر خارجه آمریکا عنوان داشت: امیدوار هستم که این سفر شما به تحقق صلح کمک کند.

نتانیاهو مدعی شد: اسرائیلی ها " با دقت" به شروط توافقنامه از سرگیری مذاکرات جامه عمل می پوشانند.

در همین راستا، جان کری با اذعان به وجود اختلافات و دشواری ها در مسیر تحقق صلح تاکید کرد: من کاملا نسبت به توانایی هایمان برای پشت سر گذاشتن این مشکلات اطمینان دارم.

وی افزود: با حسن نیت و تلاش های دو طرف می توان اختلافات را پشت سر گذاشت و این امر با امتیازدهی های واقعی و تصمیم های دشوار ممکن می شود.

نتانیاهو و جان کری در دیدار امروزشان که در حال حاضر در حال برگزاری است، در خصوص مسائلی از جمله راه های پیشبرد مذاکرات صلح و پرونده هسته ای ایران بحث و مذاکره می کنند.

وزیر خارجه آمریکا که عصر سه شنبه وارد قدس شد، در سفر 11 روزه خود به منطقه با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار خواهد کرد.

کلید واژه ها: جان کری


نظر شما :