حضور صالحی در زنجیره انسانی سایت فردو

۲۸ آبان ۱۳۹۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۱۹۲۴۷۱۷ سرخط اخبار

دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته ای ایران از حضور و سخنرانی علی اکبر صالحی در زنجیره انسانی دور سایت هسته ای فردو خبر داد.

مهدی زینال لو دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته ای ایران، در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در زنجیره انسانی دور سایت هسته ای فوردو گفت: کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته ای ایران با ارسال نامه ای از آقای صالحی درخواست کرد تا در برنامه تشکیل زنجیره انسانی در اطراف سایت فوردو حاضر شوند که وی امروز به این نامه پاسخ داد و حضور خودش در جمع دانشجویان را اعلام کرد.

وی افزود: آقای صالحی در پاسخ به نامه این کمیته دانشجویی حتی اعلام کرد که در جمع مذکور پیرامون مسایل هسته ای سخنرانی خواهد کرد.

دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته ای ایران در پایان اذعان داشت: همین حضور آقای صالحی نشان از اهمیت این برنامه امروز دارد و نشان می هد که حفاظت ار دستاورهای هسته ای ایران یک همت جمعی است و علاوه بر دانشجویان و نخبگان دغدغه مسئولان و همه ملت ایران نیز است.

امروز دانشجویان و نخبگان 2 دانشگاه صنعتی شریف و تهران با تشکیل دیواره انسانی اطراف سایت فوردو حمایت خود را از فعالیت هسته ای اعلام می کنند.

کلید واژه ها: صالحی دستاوردهای هسته ای ایران


نظر شما :