الحریری: عاملان ترور پدرم در ترور شطح نیز دست دارند

۰۶ دی ۱۳۹۲ | ۱۹:۱۶ کد : ۱۹۲۶۶۱۴ سرخط اخبار

به دنبال ترور مشاور سعد الحریری در انفجار بیروت، نخست وزیر سابق لبنان اعلام کرد که همان افرادی که در ترور رفیق الحریری دست داشتند، در ترور محمد شطح نیز دست دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری لبنان 24، سعد الحریری، نخست وزیر سابق لبنان در پیام تسلیتش به دنبال ترور محمد شطح، مشاور خود در جریان انفجار امروز (جمعه) بیروت عنوان داشت: کسانی که در ترور رئیس جمهوری فقید لبنان دست داشتند، در ترور شطح نیز دست دارند. آنها همان کسانی هستند که از حضور در دادگاه بین المللی ممانعت می کنند.

وی در ادامه افزود: انفجار بیروت یک پیام تروریستی جدید برای ما به شمار می آید و ما در جریان المستقبل و گروه های 14 مارس به عنوان آزادگان لبنان فعالیت داریم و شاهد آن هستیم که در برابر منازلمان ترور می شویم.

الحریری همچنین تاکید کرد: ترور محمد شطح زخمی عمیق بر جان ما ایجاد کرد و کسانی که دشمن صلح و عدالت هستند، برای ترور وی برنامه ریزی کرده اند.

وی در ادامه افزود: کسانی که در پس این انفجار هستند نمی توانند نشانه های خود را پنهان کنند. آنها تلاش دارند تا با ارتکاب جنایت، لبنان را به سمت فتنه پیش ببرند و تا زمانی که برخی افراد در لبنان بر روی این جنایت ها سرپوش می گذارند و اقدامات نهادهای مسلح علیه دولت لبنان را توجیه می کنند، شاهد این وضعیت خواهیم بود.

الحریری همچنین تاکید کرد: کسانی که در ترور شطح دست دارند، می خواهند در لبنان آشوب به پا کنند و آتش های منطقه ای را به درون این کشور هدایت کنند. این تروریست ها به وسیله انفجار و جنایات خود و در سایه کینه و نفرتشان سعی دارند آزادگان لبنانی را مورد هدف قرار دهند. آنها همچنان به ترور ما در برابر خانه هایمان و شهرهایمان ادامه می دهند همانطور که رفیق الحریری و شهدای انتفاضه استقلال را هدف قرار دادند.

کلید واژه ها: شطح الحریری


نظر شما :