سردار نقدی: تا آخر مقابل آمریکا کوتاه نخواهیم آمد

۲۹ دی ۱۳۹۲ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۹۲۷۵۳۷ سرخط اخبار

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ایستادگی و مقاومت مقابل آمریکا خواسته رهبری است و ما تا آخر مقابل آمریکا کوتاه نخواهیم آمد، زیرا مشروعیت نظام ما در مبارزه با آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ روز شنبه در جمع بسیجیان شهرستان گرگان افزود: همه باید یک چیز را بخواهیم و هم عزم و هم اراده شویم، ضمن اینکه بیانات مقام معظم رهبری نیز می تواند به عنوان چراغ راه ما باشد.

به گفته وی، مشکل ما با آمریکا مشکل اعتمادسازی نیست بلکه ماهیتی است و به این راحتی ها حل نمی شود، زیرا آمریکا کشوری است که به خاک 50 کشور دنیا تجاوز کرده و تاریخش پر از تجاوز است.

وی به طراحی بیش از 400 کودتا توسط آمریکا در دنیا اشاره کرد و گفت: مسئولان آمریکا به حضور و دخالت در بیش از ده ها کودتا اذعان داشتند و جنایت هایی چون بمباران شیمیایی و بمباران اتمی به نام آمریکا است و روزی نیست که شب نشود و در آن جنایتی از آمریکا ثبت نشود.

وی تصریح کرد: آمریکا بیش از 170 پایگاه نظامی در دنیا دارد و بودجه نظامی اش 700 میلیارد دلار است که بیش از همه کشورهای دنیا است.

نقدی یادآور شد: آمریکا کشوری است که از یک طرف به آب متصل است و از طرف دیگر به کشور مکزیک که قدرتی ندارد و 6 استان آن هم در اختیار آمریکا است .

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام خمینی (ره) 100 لقب به آمریکا داده بود که ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، ابرجنایتکار تاریخ و غیره از آن جمله بود و این کلمات را یک آدم حکیم و عادل گفته و امام (ره) ادامه داد که ما تا آخر ایستاده ایم و با آمریکا رابطه برقرار نمی کنیم مگر آنکه توبه کند و آدم شود.

وی اظهار کرد: برخی می گویند آمریکا آدم شده، اما ما با صدام هم سر میز مذاکره نشستیم و بر سر اختلافات مرزی و اسرا و جابجایی آنها مذاکره کردیم ولی تا زمانی که زنده بود مرگ بر صدام می گفتیم و یا اینکه در زمان اتحاد شوروی علیرغم اینکه نمایندگان کشور ما با آنها دیدار داشتند اما مرگ بر شوروی هم می گفتیم، امروز هم مردم با دیپلماسی کاری ندارند و مرگ بر آمریکای خود را می گویند، دیپلماسی کار خودش را بکند و مردم هم کار خودشان را بکنند چون همین مردم پشتوانه دیپلماسی هستند.

وی یادآور شد: ما تا آخر مقابل آمریکا کوتاه نخواهیم آمد چرا که مشروعیت نظام ما در مبارزه با آمریکا است و قانون اساسی ما سفارش به مبارزه با آمریکا می کند.


نظر شما :