دختران پادشاه عربستان پدرشان را رسوا کردند

۱۱ فروردین ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۹ کد : ۱۹۳۰۸۲۴ سرخط اخبار

 چهار دختر عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی که در حصر خانگی هستند، با ارسال پیامی تصویری، به روایت درد و رنج خود پرداختند.

به گزارش ایسنا، چهار دختر "زندانی" عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان با ارسال پیامی تصویری، به روایت درد و رنج خود پرداختند.

این چهار دختر شاه سعودی به نام های سحر، مَها، هلا و جواهر از 10 سال پیش در حصر خانگی هستند و پیام تصویری خود را با استفاده از برنامه اسکایپ از طریق یک شبکه تلویزیونی انگلیسی ارسال کردند.

پایگاه خبری منامه پست با اعلام این خبر افزود: چهار دختر شاه سعودی در ورودی را که از بیرون بسته بود، به تصویر کشیدند و گفت که وضعیت ناگواری دارند و از چندین سال پیش، کسی را ندید ه اند.

این در حالی است که "عنود الفائز" همسر سابق شاه سعودی از باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا خواسته بود که در سفر اخیر خود به ریاض، برای آزادی چهار دخترش وارد عمل شود.

به گزارش العالم، همسر سابق شاه سعودی تاکید کرده بود که عبدالله بن عبدالعزیز از نزدیک به 10 سال پیش تا کنون، این چهار دختر را با محرومیت از دریافت شناسنامه، در حصر خانگی همراه قرار داده است و آنها در روز فقط یک وعده غذایی می خورند.

عنود الفائز تابعیت اردنی دارد و پس از متارکه در سال 2003 میلادی به عنوان پناهنده سیاسی در لندن زندگی می کند.

وی گفت: چهار فرزندش به اجبار در حصر خانگی هستند و نیاز به کمک و آزادی فوری دارند و اوباما باید از این فرصت استفاده کرده و به موارد نقض شدید حقوق دخترانم توجه کند.

کلید واژه ها: حصر خانگی شاه سعودی


نظر شما :