تلفات درگیری در فرودگاه کراچی به ۱۷ تن رسید

۱۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۹۳۴۰۵۱ سرخط اخبار

مقامات پاکستانی بامداد روز دوشنبه اعلام کردند تعداد تلفات درگیری ها در فرودگاه بین المللی «کراچی» به 17 تن رسیده است.

به گزارش فارس به نقل از شبکه «ام اس ان بی سی»، مقامات پاکستانی بامداد دوشنبه از افزایش آمار تلفات درگیری ها در فرودگاه شهر «کراچی» به 17 تن خبر دادند. بنا بر این گزارش، هفت نفر از کشته ها، مربوط به شبه نظامیانی است که یکشنبه شب به این فرودگاه حمله کردند.

در پی حمله شبه نظامیان مسلح به تجیهزات سنگین و سلاح های خودکار، تمامی پروازهای فرودگاه «جنة» کراچه که پرترددترین فرودگاه پاکستان است، لغو شد. گزارش هایی از وقوع انفجار در فرودگاه و بروز آتش سوزی گسترده نیز منتشر شده است.

در پی تشدید درگیری ها در کراچی، نیروهای ارتش برای برخورد با مهاجمین وارد عمل شده اند. «عصیم سالم» سخنگوی ارتش با صدور بیانیه ای اعلام کرده است: «تمامی مسافرین هواپیماها، از محل خارج شده اند.»

یک مقام اطلاعاتی که خواسته نامش فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفته است که تعدادی از مهاجمین کمربند های انفجاری به خود بسته اند و به همین جهت تیراندازی به سمت آن ها موجب بروز انفجار می شود.

در حالی که پیشتر تعداد مهاجمین حدود 10 نفر اعلام شده بود، اکنون به نظر می رسد که تعداد آن ها، بیش از ارقام اعلام شده است. در حال حاضر درگیری ها در جریان است و علاوه بر ارتش، نیروهای پلیس و گارد فرودگاه نیز در حال مبارزه با تروریست ها هستند.

مقامات پاکستانی همچنین اعلام کرده اند که گروهی از مهاجمین سعی در هواپیماربایی داشته اند، اما این تلاش با اقدام نیروهای امنیتی، ناکام مانده است.

کلید واژه ها: پاکستان


نظر شما :