نقدی: داعش رو به موت است

۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۰۰:۵۴ کد : ۱۹۴۲۰۷۳ سرخط اخبار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه داعش رو به موت است، گفت: حرکت مردمی اربعین تمامی دشمنان امت اسلام را مأیوس کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر آخرین وضعیت داعش، اظهار کرد: فقط می توان این را گفت که داعش رو به موت است و چه در عراق و چه در سوریه به زودی از بین می روند.

وی افزود: مسئله مهم این بوده که حرکت مردمی و اجتماع عظیم در روز اربعین امسال مایه یأس و ناامیدی تمام دشمنان امت اسلام بوده و اربعین امسال نشان دهنده وحدت امت اسلامی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در سیدنی فردی با هویت ایرانی الاصل گروگانگیری کرده، گفت: ببینید امروز چنین اخباری برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران بوده چرا که دشمنان ما به خوبی می دانند جمهوری اسلامی ایران خطر بزرگی برای آنها محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ملت اسلامی ما همواره راه نجات بشریت را به مردم دنیا نشان داده و این الهام بخشی ملت ایران خطری بزرگ برای دشمنان محسوب می شود و تلاش آنها این است که در این الهام بخشی و عزت خدشه وارد کنند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانی با تاکید بر اینکه نباید مبارزه با فساد سیاسی شود، اظهار کرد: نباید مسئله مبارزه با فساد را سیاسی کرد چرا که منفعت آن در جیب همان مفاسد اقتصادی می رود و ضابطان قضایی به این مسئله باید توجه جدی داشته و از موضع قاطع با مفاسد اقتصادی برخورد کنند.


نظر شما :