هادی العامری: سلیمانی نبود دولت العبادی هم نبود

۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۵۸ کد : ۱۹۴۲۷۶۱ سرخط اخبار

مراسم بزرگداشت شهید سیدحمید تقوی روز گذشته با حضور تعدادی از مقامات کشوری و لشکری از جمله سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. در این مراسم همچنین سردار قاآنی جانشین سپاه قدس، سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل، حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، عمار حکیم رییس مجلس اعلای عراق، سردار محمدباقر ذوالقدر، هادی العامری فرمانده سپاه بدر عراق و برخی دیگر از شخصیت های سیاسی و نظامی حضور داشتند.

همچنین نمایندگان اقلیم کردستان عراق نیز با ارسال تاج گل به این مراسم، شهادت «سردار سامرا» را تسلیت گفتند. شهید سرتیپ سیدحمید تقوی از نیروهای سپاه قدس بود که هفته گذشته در عملیاتی در سامرا به دست نیروهای گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید.

به گزارش فارس، «هادی العامری» فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر حضور قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران در عراق نبود اکنون دولت حیدر العبادی هم در کار نبود. العامری با بیان اینکه نیروهای مردمی در هماهنگی با نیروهای ارتش و پلیس عراق در حال نبرد با داعش هستند، تاکید کرد عراقی ها خودشان می توانند بدون کمک ائتلاف بر تروریست ها پیروز شوند. وی در پاسخ به سوالی درباره شخصیت شهید تقوی نیز گفت: من و حمید سال ها با هم دوست و همرزم بودیم. او در عراق در کنار ما بود و سپس به سوریه رفت و باز به عراق بازگشت. العامری با اشاره به حضور تقوی در اکثر نبردهای مهم با داعش گفت: این شهید بزرگوار در عملیات جرف الصخر نقش مهمی ایفا کرد و در بهشت به روی چنین کسانی بسته نخواهد بود. 

کلید واژه ها: تقوی


نظر شما :