بحرین نصرالله را تروریست مزدور خواند

۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۵۵ کد : ۱۹۴۳۲۰۵ سرخط اخبار

وزیر خارجه بحرین با تکرار اتهامات خود علیه دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان، «سید نصرالله» را تروریست خواند.

به گزارش فارس، شیخ «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر امور خارجه بحرین با تکرار ادعاهای خوود علیه «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان مدعی شد: بیانیه اتحادیه عرب درباره «سید حسن نصر الله» تروریست، دبیر کل حزب الله مانند خورشید روشن بود و بر لبنان است که در کنار برادرانش همواره در کنارش ایستاده اند، قرار بگیرد.

سید حسن نصرالله اخیرا در مصاحبه با تلویزیون المیادین از رویکرد مشت آهنین منامه در تعامل با انقلابیون بحرینی انتقاد کرد.

گزارش وبگاه خبری «النشرة» حاکی است که آل خلیفه با ادعای اینکه هیئت لبنان در جلسه اتحادیه عرب چنگ زدن به وحدت ملی جعلی را بر همبستگی عربی ترجیح داد، افزود: لبنان کشور بزرگی است که توسط مردان بزرگی مانند بشاره الخوری، کمیل شمعون، صائب سلام و رفیق حریری رهبری شد ولی امروزه متاسفانه یک تروریست مزدور در اداره آن ایفای نقش می کند.

آل خیلفه نیمه آذر ماه نیز طی سخنانی در دهمین دوره نشست امنیتی منامه باز هم با تکرار ادعاهای قدیمی خود درباره جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان را ساخته و پرداخته تهران  و سازمانی تروریستی خواند و مدعی شد که خطرات این حزب از خطرات گروهک های تروریستی «داعش» و «القاعده» کمتر نیست.

بر اساس این گزارش، این وزیر بحرینی طی سخنانی در نشست امنیتی منامه گفت: گروهک های تروریستی توسعه یافته به گونه ای که امروزه کنترل مساحت های بسیار زیادی را در دست گرفته و منابع مالی سلاح های پیشرفته در اختیار دارند.

وزیر خارجه بحرین در حالی برای چندمین بار چنین مواضعی را در قبال حزب الله و ایران اتخاذ می کند، که دولت کشورش در قبال راه اندازی کمپین های جمع آوری اموال برای گروهک تروریستی فعال در سوریه سکوت اختیار کرده و حتی عناصری که پرچم داعش را در برخی مساجد برافراشتند، بازجویی نکرد. هم اکنون پلاکاردها و عکس نوشته های گروهک تروریستی داعش در روبروی کاخ پادشاه این کشور الصاق شده اند. برخی از شخصیت های رژیم حاکم بر بحرین، نبرد برخی شهروندان بحرینی در صفوف داعش را ستوده بودند.

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :