بازدید از مراکز نظامی خط قرمز ماست

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۲:۱۸ کد : ۱۹۴۷۷۴۱ سرخط اخبار

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عملکرد آمریکایی ها را سر تا پا ریاکارانه و منافقانه خواند و گفت: هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداشته و نداریم.

منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، در واکنش به اظهارات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم اعتماد و اطمینان به ایران گفت: اگر اوباما به ایران اطمینانی ندارد، بهتر است بداند که تهران از گذشته های دور به دلیل سوابق ننگین ایالات متحده هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداشته و ندارد.

وی افزود: عملکرد آمریکایی ها سر تا پا ریاکارانه و منافقانه است و ما بارها به آمریکایی ها عدم اعتماد به آنها را اعلام کرده ایم.

حقیقت پور تصریح کرد: آمریکایی ها باید در زمینه اعتمادسازی نظر ایران و جهان اسلام را جلب کنند، چرا که سوابق گذشته آنها بسیار خفت بار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی ها به ایران اطمینان ندارند بی جا کرده اند که با اصرار زیاد، جمهوری اسلامی ایران را وارد مذاکرات کرده اند.

وی افزود: اوباما حرف های نسنجیده و خنده دار زیاد بیان می کند.

حقیقت پور همچنین درباره بازدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از مراکز نظامی ایران نیز اظهار داشت: بازدید از مراکز نظامی خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و ما حتی اجازه نزدیک شدن به این مراکز را نخواهیم داد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: طرف غربی بهتر است فکر بازرسی از مراکز و تأسیسات نظامی ایران را از مخیله خود خارج کند، چرا که نظام اسلامی و نیروهای مسلح این اجازه را به اجنبی برای بازرسی از مراکز نظامی اش نخواهد داد.


نظر شما :