افزایش پروازهای هفتگی تهران به آلمان

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۱ کد : ۱۹۴۸۳۳۸ سرخط اخبار
همایش "فرصت های گردشگری آلمان" روز گذشته با حضور چندین تن از فعالان حوزه گردشگری و فرودگاهی آلمان و اتریش به میزبانی هواپیمایی ماهان برگزار شد.
افزایش پروازهای هفتگی تهران به آلمان

دیپلماسی ایرانی: همایش "فرصت های گردشگری آلمان" روز گذشته با حضور چندین تن از فعالان حوزه گردشگری و فرودگاهی آلمان و اتریش به میزبانی هواپیمایی ماهان برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت افزایش تعداد پروازهای هفتگی هواپیمایی ماهان به فرودگاه های المان برگزار شد معاونین بازرگانی و توسعه فروش فرودگاه های دوسلدورف و مونیخ و همچنین تعدادی از فعالان حوزه هتلداری و گردشگری آلمانی و نیز فعالان ایرانی این عرصه نیز حضور داشتند.

حسین حسینی، مدیر توسعه فروش و بازاریابی ماهان در ابتدای این مراسم با بیان اینکه میزان تبادلات تجاری میان ایران و المان در سال 2014 نزدیک به 2.3 میلیارد دلار در شرایط تحریم بوده است اظهار امیدواری کرد که با افزایش ظرفیت ناوگان پروازی این شرکت و همچنین افتتاح خط پروازی جدید تهران به مونیخ در آینده نزدیک شاهد افزایش این مبادلات باشیم.

وی ضمن اعلام خبر ورود 8 فروند هواپیمای ایرباس A340-600 جدید به خطوط هواپیما از افزایش 30 درصدی ترافیک هوایی این شرکت در پی ورود این ناوگان خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد که به زودی خط پروازی تهران-میلان و تهران- آتن توسط این شرکت هواپیمایی راه اندازی می شود.

در ادامه این مراسم معاون بازرگانی فرودگاه دوسلدورف، مدیر فروش و بازاریابی این فرودگاه و مدیر بازاریابی فرودگاه مونیخ نیز سخنرانی کردند. فرودگاه های مونیخ و دوسلدورف پس از فرودگاه فرانکفورت به ترتیب دومین و سومین فرودگاه بزرگ آلمان هستند.

به نظر می رسد با افزایش پروازهای هفتگی میان تهران-دوسلدورف و تهران-مونیخ و همچنین افزایش احتمال لغو تحریم های اقتصادی ایران در پی توافق هسته ای با گروه 1+5 باید انتظار افزایش مبادلات تجاری، فرهنگی و گردشگری با این کشور مهم اتحادیه را داشته باشیم.

کلید واژه ها: مونیخ هواپیمایی ماهان ماهان ایر


نظر شما :