الرمادی در محاصره کامل ارتش عراق

۰۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۲ کد : ۱۹۵۱۲۷۲ سرخط اخبار
ارتش عراق در الرمادی پیشروی کرده و از محاصره کامل شرق این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، سرتیپ جعفر صدام مدیر عملیات فرماندهی پلیس مرکزی گفت: عملیات نظامی در شرق الرمادی ادامه دارد و ارتش عراق شرق این شهر را بطور کامل در محاصره دارد و منتظر یورش کامل به همه نقاط این شهر است.

وی افزود: گروه تروریستی داعش همه راههای منتهی به الرمادی و پایگاههایی را که از آن عقب نشینی می کند بمب گذاری و مین گذاری می کند.

در محور حصیبه امروز هفت تروریست داعش را به هلاکت رساندیم و سه منزل بمب گذاری شده کاملا پاکسازی شد. در تل امشید دو تک تیرانداز داعش را به هلاکت رساندیم و سه منزل بمب گذاری شده را نیز در همان منطقه پاکسازی کردیم.

نیروهای ما در حال پیشروی هستند و به دشمن داعشی خسارتهای سنگینی وارد ساختند و همواره اهداف از پیش تعیین شده نیروهای ما در حال محقق شدن است.

وی افزود: یگانهای ما از سمت شرق الرمادی به پل الحمیره و پل القاسم  رسیدند و ما هم اکنون در انتظار دستور برای یورش کامل به شهر الرمادی هستیم.

وزیر دفاع عراق: پیروزی در الانبار نزدیک است   

وزیر دفاع عراق با حضور در خط مقدم جنگ با گروه تکفیری صهیونیستی داعش در الانبار، مژده داد که آزادی این استان نزدیک است.

وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که خالد العبیدی با نیروهای یگان دهم که روستای البوعیثه در الانبار را آزاد کردند، در خط مقدم نبرد دیدار و گفت وگو کرد.

به نوشته سایت سومریه نیوز، العبیدی در این دیدار ضرورت ادامه نبرد و بهره برداری از فروپاشی داعش در الانبار را به یگان های درگیرِ جنگ یادآور شد.

العبیدی تاکید کرد: مژده پیروزی در الانبار بسیار نزدیک شده و ستون بندی ارتش عراق قوی تر و استوارتر شده است.

وزیر دفاع عراق خاطر نشان کرد: حضور فرماندهان در جبهه ها روحیه نیروها را افزایش می دهد و عزم مبارزه آنان با داعش را دوچندان می کند.

کلید واژه ها: الرمادی


نظر شما :