واکنش روسیه به تحریم‌های جدید آمریکا

۰۲ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۳ کد : ۱۹۵۴۹۹۷ سرخط اخبار

سخنگوی کرملین در واکنش به تحریم های اقتصادی آمریکا علیه روسیه اعلام کرد کشورش در حال بررسی واکنش مناسب نسبت به اقدام آمریکایی ها است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، آمریکا اعلام کرده است که تحریم های اقتصادی خود علیه روسیه را افزایش می دهد. آمریکا و اتحادیه اروپا روسیه را به دخالت در امور داخلی اوکراین متهم می کنند.

دولت آمریکا روز سه شنبه از افزایش تحریم های خود علیه روسیه و مقامات این کشور خبر داد. وزارت خزانه داری آمریکا اسامی ۳۴ نفر از مقامات و سازمانهای روسی را در لیست تحریم های خود اعلام کرد.

بیانیه دولت آمرکیا درباره افزایش تحریم هایش علیه روسیه در حالی اعلام شد که کرملین نیز گفت نسبت به این بیانیه دولت آمریکا واکنش نشان خواهد داد.

 دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرد روسیه در واکنش به این تحریم ها در حال بررسی جوانب امور و واکنش مناسب نسبت به اقدام آمریکایی ها است.

وی تاکید کرد اقدام غیردوستانه آمریکا در قبال روسیه بی پاسخ نخواهد ماند. سخنگوی کرملین ضمن محکوم کردن این اقدام دولت آمریکا، آن را موجب تضعیف روابط سیاسی دو کشور دانست.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا تحریم ها علیه روسیه، تا زمانی که مسکو تعهدات خود در توافق صلح مینسک را بطور کامل اجرا نکند، لغو نخواهد شد.

این تصمیم واشنگتن یک روز پس از آن اتخاذ شد که اتحادیه اروپا اعلام کرد تحریم های اقتصادی وضع شده علیه روسیه را تا اواسط سال ۲۰۱۶ تمدید کرده است.

کلید واژه ها: کرملین


نظر شما :