وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: سیاست‌مان درباره ایران را تغییر داده‌ایم

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۸ کد : ۱۹۸۹۴۹۶ سرخط اخبار

وزیر جنگی رژیم صهیونیستی باری دیگر با تاکید بر ادعای استقرار نظامی مستقل ایران در سوریه، گفت که این رژیم تلاش‌ها برای مبارزه با آن چه وی سیاست‌های توسعه‌طلبانه ایران می‌خواند را افزایش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت وزیر جنگ این رژیم روز سه‌شنبه درباره حضور مستشاری نظامی ایران در سوریه گفت: ما به طور مداوم در تلاشیم و خسارت‌های زیادی را از جانب ایران متحمل می‌شویم تا به هدف نهایی‌مان برسیم که آن بیرون راندن ایران از سوریه است.

وی در اظهاراتی ضد ایرانی با بیان این که  ما به طور مداوم با بازوهای ایران در لبنان، سوریه و نوار غزه جنگیدیم اما بر تضعیف خود ایران تمرکز نکردیم، گفت که از هم‌اکنون سیاست‌مان را تغییر داده و در کارزاری مستمر برای تضعیف خود ایران قرار داریم.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حضور ایران در سوریه حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان بارها تاکید کرده‌اند ایران هیچ‌گاه حضور مستقل نظامی در خاک سوریه نداشته و تنها به دعوت دولت این کشور برای مبارزه با تروریسم به صورت مستشاری در آن‌جا حضور دارد.

کلید واژه ها: ایران و اسرائیل


( ۲ )

نظر شما :

IRAN ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۱
این صهیونیست ها با تمام ادعای باهوش بودنشون چقدر احمق و خیال باف هستن و با این همه شکست هایی که پس از انقلاب اسلامی ایران خوردن هنوز طوری صحبت میکنن که گویی مثل سابق میتوانند هر کاری تو جهان انجام بدن بدون دادن هزینه، البته که این توهم پس شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عود کرده ،حماقت تا این حد که هنوز شیعه علی رو نشناختن. خیبر های بزرگی در راه است