شهرک سرمایه‌گذاری مشترک ایران و چین در البرز راه‌اندازی می‌شود

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۲ کد : ۱۹۹۰۶۸۳ سرخط اخبار

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: شعاع ۱۲۰ کیلومتری اشتهارد بزرگ‌ترین مانعی بود که قانون رفع موانع تولید برای فعالان اقتصادی مستقر در اشتهارد ایجاد کرده بود.

محمد امین فرشی روز یکشنبه ۲۴ فروردین در مراسم تقدیر جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان از استاندار البرز به جهت لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر و رونمایی از تمبری به همین مناسبت که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: مجاهدت و تلاش استاندار البرز باعث شده طی یک سال و نیم گذشته بسیاری از چالش‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرتفع شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شعاع ۱۲۰ کیلومتری اشتهارد بزرگ‌ترین مانعی بود که قانون رفع موانع تولید برای فعالان اقتصادی مستقر در اشتهارد ایجاد کرده بود و طی سالیان گذشته به دغدغه بزرگی برای مسئولان و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان تبدیل شده بود.

وی افزود: برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای برای توسعه صنعت و اقتصاد استان در نظر داریم که تبدیل فاز دوم شهرک صنعتی اشتهارد به منطقه ویژه اقتصادی یکی از آنها است.

وی ادامه داد: تبدیل شهر امید البرز به شهرک سرمایه‌گذاری مشترک ایران و چین و تبدیل شهرک کوثر به منطقه فناوری‌های برتر کشور، خبرهای خوش دیگری است که با پیگیری مسئولان به زودی عملیاتی می‌شوند.

فرشی گفت: هر چند در حوزه زیرساخت‌های سرمایه گذاری مشکلاتی در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد ولی درصدد هموار کردن مسیر  برای ورود سرمایه‌های  داخلی و خارجی به  استان هستیم.

کلید واژه ها: ایران و چین


( ۲ )

نظر شما :

سردار سلیمانی ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۱
به امید تقویت هر چه بیشتره روابط دو ملت بزرگه ایران و چین