حمایت یک خیر ایرانی مقیم آمریکا از ۱۵۹ یتیم کرمانی

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۹۹۱۴۷۸ سرخط اخبار

ایسنا-مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: یک خیر نیکوکار ایرانی مقیم آمریکا در ایام ماه مبارک رمضان امسال حمایت ۱۵۹ یتیم بدون حامی تحت حمایت کمیته امداد ساکن در شهرستان های با ضریب محرومیت هشت و ۹ استان کرمان را عهده دار شد.

" یحیی صادقی" در تشریح این خبر افزود: این حامی نیکوکار حمایت تعداد زیادی از فرزندن یتیم تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور را برعهده دارد و ماهیانه مبالغی را به حساب ایتام تحت تکفل خود واریز می کند.

وی در ادامه از کمک ۱۰ میلیون تومانی مجمع خیران ایرانی مقیم اتریش به مددجویان منطقه محروم زهکلوت از توابع رودبار جنوب خبر داد و بیان کرد: با اهداء این مبلغ ۱۰۰ سبد غذایی خریداری و بین نیازمندان کپرنشین منطقه زهکلوت توزیع شد.

صادقی تصریح کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا، ۳۰۰ سبد کالا به ارزش ۳۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک مجمع خیران ایرانی مقیم اتریش تهیه و بین خانوارهای مددجو و نیازمند بخش زهکلوت توزیع شده است.

وی بیان کرد: طی اسفندماه سال گذشته نیز ۶۴ سبد غذایی به ارزش شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان توسط این انجمن بین خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت استان توزیع شد.

کلید واژه ها: ایران و امریکا


( ۱ )

نظر شما :