عواقب وخیم پشت کنکور ماندن هیتلر!

۰۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲ کد : ۱۹۹۱۷۳۵ سرخط اخبار

هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی تلاش کرد اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن به بعد تفننی نقاشی می‌کشید اما به صورت جدی آرزوهایی در سر می‌پروراند که بعدها دنیا را در آتش جنگ فرو برد.

روزنامه خراسان نوشت: «هیتلر در اتریش به دنیا آمد و اصولاً، پیش از آن‌ که وارد فعالیت‌های سیاسی شود، یک نقاش بود با روحیه‌ای لطیف و آسیب‌پذیر. او برای مدت‌های طولانی در گالری‌های هنری که در آن روزگار بازارشان در وین، پایتخت اتریش، بسیار گرم بود، توقف می‌کرد تا از نقاشی‌ها و سبک هنرمندان دیگر الهام بگیرد. نتیجه این فعالیت‌ها، طراحی و نقاشی مناظر متعددی بود که امروزه، تعدادی از تابلوهای به جامانده از هیتلر را شامل می‌شود.

تمام این علاقه و تلاش، آدولف هیتلر جوان را بر آن داشت تا نقاشی را به عنوان حرفه آینده خود انتخاب کند. او در سال ۱۹۰۷ میلادی، زمانی که فقط ۱۸ سال داشت، در کنکور ورودی مؤسسه هنرهای زیبای وین شرکت کرد اما استادان این مؤسسه، او را رد کردند. هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی تلاش کرد اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن به بعد تفننی نقاشی می‌کشید اما به صورت جدی آرزوهایی در سر می‌پروراند که بعدها دنیا را در آتش جنگ فرو برد.»

کلید واژه ها: آدولف هیتلر


( ۲ )

نظر شما :

اریا ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۹
اگر کتاب های هیتلر را خوانده باشید، میفهمید که بر خلاف توقع، روحیه بسیار لطیف و احساسی داشته است ، اما برای رسیدن به اهداف تاکتیک هایی انتخاب کرد، که شاید اگر مشاورین درستی داشت که بتوانند در تنگنا ها و تشخیص راه ها راهنمای و کمکش کنند، چه بسا که میتوانست راه درست را انتخاب کند
افخمی ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۷
مفسرین وتحلیگران ایرانی غالب باتفاق اصلا درکی ازمکتب فاشیسم وخدمات آن ندارند. ابتدا تحت تبلیغات اتحاد شوروی واحزاب منتسب به آن و سپس شیطان بزرگ آمریکا برای سرپوش گذاشتن برجنایاتش دربیش از هفت دهه از پایان جنگ تاکنون که براین طبل می کوبد قرار دارند،تو گوئی که بعد از پایان جنگ دوم خون ازدماغ کسی نیامده وهر چه جنایت بوده با سقوط آلمان پایان یافت واز آن زمان تاکنون دنیا گل وبلبل شده است.اما واقعیت این است که یک ناخن هیتلر ارزشش بیش از ۴۵ رئیس جمهور آمریکاست و اگر شکست نمی خورد برنامه های زیادی برای کمک به کشورهای مستعمره و کشورهای استعمار زده مثل ایران برای رهایی از یوغ انگلیس،آمریکا،فرانسه داشتند.همان کاری که ایران ما در مقیاسی دیگر دربیش از چهار دهه با کمک به جنبش های جهانی در حال انجام آن است. حالا نویسنده ای در مشهد نشسته وبدون کمترین اطلاعی از جریانات پیچده جنگ قدرت در تاریخ غرب وسر برآوردن ملتی مثل آلمان بدون سابقه استعماری وچپاول ملل دیگر وایستادن آن مقابل استعمار کهن ونتایج بار آمده از آن، مطلبی از اینترنت تحت سلطه شیطان بزرگ در آورده اظهار فضل می کند وایران دیپلماسی هم آن را نشر میدهد.منتظر خبر داغ بعدی شما در باره کیم در کره شمالی هستیم، تا الان که کیم مخالفینش را به قفس شیر وببر واستخر تمساح ها می انداخت و دفعه بعد حتما به قفس اژدها خواهد انداخت. خداوند همه ما وبقیه جهان را از شر شیطان بزرگ امروز که در قالب اژدهایی خونخوار بنام آمریکا سر برآورده وچیزی جز تخریب وخونخواری در سر ندارد در پناه خود حفظ کند.آمین.