نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا بر پشیمان‌سازی ایرانیان از گذشته و ناامیدی از آینده متمرکز است

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۰ کد : ۲۰۱۱۲۹۷ سرخط اخبار

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رفتارشناسی نظام سلطه عبارت است از پشیمان سازی ایرانیان از گذشته، آشفته سازی حال و ناامیدی نسبت به آینده.

به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس رفتارشناسی نظام سلطه و در رأس آن آمریکا خبیث، تلاش‌های دشمن بر پشیمان سازی ایرانیان از گذشته، آشفته سازی حال و ناامیدی نسبت به آینده متمرکز شده است. تلاش دشمن همراه با همه ظرفیت پیاده نظام داخلی همراه است و برخی جریان‌های کژاندیش آنها را یاری می‌دهد. آنها به دنبال القای ناکارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر اندیشه‌های دینی هستند. مجلس باید برای خنثی کردن تلاش دشمن طرح‌ها و لوایحی را در اولویت قرار دهد که موجبات ارتقا کارامدی نظام دینی را فراهم کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اشاره به ضرورت جلب رضایت مردم ایران گفت: باید نگاه جامعی به تحولات ملی، منطقه‌ای و بین المللی داشته باشیم.

چند درصد از شعارهای رئیس جمهور در استان‌ها محقق شده است؟
هیئت ارزیابی عملکرد استانداران را اعزام کنید
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم  ضمن تشکر از رئیس جمهور دولت سیزدهم گفت: هیئت‌های ارزیابی را بفرستید و عملکرد استانداران را بررسی کنید تا ببینید چه قدر شعارهای رئیس جمهور در استان‌ها عملیاتی شده است. بررسی کنید که چه میزان امید، کارآمدی و اعتماد تجلی یافته است. چرا در سالی که کمبود گندم را تجربه می‌کنیم، آب را از کشاورزان زرقانی دریغ و موجبات نابودی چند هزار هکتار گندم را فراهم کردند؟ چرا برخی بدخواهان انقلاب لبخند خوشحالی می‌زنند و خودشان را مهیای بازپسگیری سنگرهای از دست رفته می‌دانند؟ چرا جریان ولایی و انقلابی در برخی استان ها در حاشیه قرار گرفتند؟ امیدوارم دولت سیزدهم با ارزیابی و بررسی عملکرد مدیران و مسئولان ملی و استانی خود زمینه شکوفایی هر چه بیشتر نظام اسلامی را فراهم کند.


( ۳ )

نظر شما :