بوکانی: وزارت خانه‌های نفت و صمت باید وزارت خارجه را پشتیبانی کنند

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۲ کد : ۲۰۱۱۳۴۳ سرخط اخبار

نماینده مردم بوکان در مجلس درباره سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: سیاست خارجی ما از مواضع واقعی خود دور شده است. وزارت خانه‌های نفت و صمت باید وزارت خارجه را پشتیبانی کنند.

به گزارش ایسنا، انور حبیب زاده بوکانی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: باید با مردم بودن را تقویت کنیم. سیاست‌های اجرایی باید به سمت همراهی با مردم هدایت شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تورم ۵۰ درصدی، فقیر را فقیرتر، اقشار متوسط را فقیر، شکاف‌های اقتصادی و اجتماعی را عمیق‌تر کرده است. خروج سرمایه‌ها از کشور و تأمین نشدن نهاده‌های کشاورزی و دامی، کمبود دارو و فساد و عدم اعتماد مردم به مسئولان و البته درجا زدن تولید ناخالص داخلی بخشی از مشکلات اقتصادی کشور است. حل این مشکلات باید در برنامه‌های دولت قرار گیرد.

نماینده مردم بوکان در مجلس درباره سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: سیاست خارجی ما از مواضع واقعی خود دور شده است. وزارت خانه‌های نفت و صمت باید وزارت خارجه را پشتیبانی کنند تا سیاست خارجی ما به جایگاه واقعی خود برسد.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: ما یا داغدار مرگ کولبر هستیم یا داغدار کسانی هستیم که در جاده‌ها پرپر شده‌اند. یک بار برای همیشه با کردستان مهربان باشیم. رئیس جمهور مشکلات را از نگاه کردها ببیند. افت ارتباطات خانوادگی در اثر مشکلات اقتصادی به وجود آمده است. برای درمان این دردها چاره‌اندیشی کنید.


نظر شما :