پوتین معتقد است که قادر به پیروزی است

ده نکته در خصوص جنگ در اوکراین در آستانه نبرد فصل بهار

۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰ کد : ۲۰۱۷۹۰۷ اخبار اصلی اروپا
درحضو آینده جنگ اوکراین توجهات به فصل بهار معطوف شده است. یعنی به زمانی که دو موضع غرب و روسیه سعی خواهند کرد این بن بست را بشکنند. با  این وجود ژنرال های امریکایی هشدار می دهند که بیرون راندن نیروهای متجاوز طی امسال کار دشواری خواهد بود و سناریوها میان مدت و بلندمدت می باشند و در این خصوص با پوتین اتفاق نظر دارند.
ده نکته در خصوص جنگ در اوکراین در آستانه نبرد فصل بهار

نویسندگان: گوئیدو اولیمپیو و آندره آ مارینلّی

دیپلماسی ایرانی: به نظر می رسد که زمستان سال 2022 بار دیگر احیا شده است. تلاش مقامات کشورها به منظور بحث و گفتگو در خصوص گزینه ها و اقدام متحدان برای اعطای پشتیبانی به اوکراین.

کمک ائتلاف که با هدف جلوگیری از شکست اوکراین آغاز شده است اکنون هدف کمک به آزادسازی سرزمین ها را دنبال می کند. طرحی جاه طلبانه و پرهزینه.

پنتاگون به همراه شرکا آشکارا گفت که باید ارتش زلنسکی را مجهز به تجهیزات و آموزش  نمود تا بتواند عملیاتی در مقیاس وسیع به انجام برساند.

اوکراین همواره اعلام کرده که به 500-300 تانک سنگین  نیاز دارد. ناتو نیز در خصوص ارسال تجهیزات مناسب به بحث و گفتگو می پردازد.

مسکو در واکنش های تهدیدآمیزش گفت که این تانکها به راستی باعث تغییر چارچوب جنگ نمی شوند. برخی از تحلیلگران بر اهمیت تانک های زره پوش  تأکید دارند.

این جنگ لجستیکی است. اوکراین باید نگران نگهداری، تأمین، حمایت و مدیریت یک زرادخانه عظیم باشد. این یک تلاش مهم به شمار می آید که با مشکلاتی روبروست.

به عقیده یکی از کارشناسان ارسال تسلیحات نقش بازدارندگی دارد و حامل پیامی به کرملین مبنی بر این است که قادر به پیروزی نخواهد بود.

البته پوتین معتقد است که قادر به پیروزی است. راهبرد فرسایش از دیدگاه وی باعث خستگی حامیان خارجی شده و باعث تحلیل نیروهای اوکراینی می شود.

ستاد مشترک ارتش دستورات پوتین را اجرا می کند و تا آنجا که ممکن است نیرو جمع آوری می کند. نیروهای منظم و مزدوران واگنر. همچنین به بلاروس فشار می آورد تا با یگان هایش وارد عمل شود.

توجهات به فصل بهار معطوف شده است. یعنی به زمانی که دو موضع سعی خواهند کرد این بن بست را بشکنند. با  این وجود ژنرال های امریکایی هشدار می دهند که بیرون راندن نیروهای متجاوز طی امسال کار دشواری خواهد بود و سناریوها میان مدت و بلندمدت می باشند و در این خصوص با پوتین اتفاق نظر دارند.

منبع: کوریره دلاسرا (ایتالیـا)

کلید واژه ها: روسیه پوتین جنگ اوکراین آمریکا ناتو


( ۱۰ )

نظر شما :

ابراهیم قدیمی ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۷
تا این لحظه روسیه علاققمند به گسترش جنگ ننظر نمیرسد۔اماده سازی میکند۔تامین سلاحهای پیشرفته توسط کل اعضای اروپا که همگی در شرایط فعلی بدنبال تامین مالی وتجهیزاتی اوکراین شکست خورده وبا داربست انها سرپا نگهداشته شده است فقط روسیه را مجاز به استفاده از هرگونه سلاح موثر خود میکند۔ولی من فکر میکنم اتش بس وصلحی در جریان است که ممکن است واقع شود۔این حنگ جنگ روسیه واوکراین نیست۔جنگ ناتو واسرائیل با روسیه به پرچمداری زلانسکی بی شک عامل اسرائیلی است۔برخی اوقات من به تصورم می اید این جنگ دنباله جنگ دوم بر علیه روسیه برای دسترسی به شمال اسیا است۔ جای خالی هیتلر پر شده است۔