فرمانده نزاجا: رژیم جعلی صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۷ کد : ۲۰۱۸۸۰۲ سرخط اخبار

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم جعلی صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، امروز(۲۵ فروردین) در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، اظهار کرد: امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ علیه اسرائیل موضع گیری کرد و بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرد.

وی گفت: امام(ره) با نامگذاری این روز به جهانیان اعلام کرد مردم فلسطین تنها نیستند و مسلمانان دنیا پشتیبان آنها هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به در حال افول بودن رژیم صهیونیستی، ادامه داد: امروز شاهدیم که رژیم جعلی صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است و از شعارهای خود و از جمله شعار از نیل تا فرات عقب نشینی کرده است.

وی اضافه کرد: فلسطینی‌های مظلوم که روزی سنگ به سمت اسرائیلی‌ها پرتاب می‌کردند، امروز اگر امامشان اجازه دهد قادرند صدها موشک را به سمت صهیونیست‌ها پرتاب کنند.

وی  در ادامه اشاره‌ای هم به اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا داشت و با بیان اینکه دنیای امروز در حال تجربه کردن نظم جدیدی است، گفت: در نظم جدید دنیا، جمهوری اسلامی ایران با تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری جایگاه جهانی خواهد داشت.

حیدری ادامه داد: ایران اسلامی در نظم جدید دنیا قطعاً در تراز یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار در دنیا قرار خواهد گرفت.

 وی ادامه داد: آثار قدرتمند شدن ایران اسلامی را می‌توان در تلاش دو قدرت بزرگ دنیا یعنی روسیه و چین برای نزدیک شدن به ایران اسلامی مشاهده کرد.

وی ادامه داد : امروز جمهوری اسلامی ایران خود را هم وزن و هم سنگ قدرت‌های بزرگی مثل روسیه و چین می داند، چون آنها به سمت ما آمده و اعلام کردند به ما نیاز دارند.

 وی تاکید کرد: روسیه و چین به عنوان قدرت های بزرگ دنیا، موقعیت ژئوپلیتیک ما را هم در دنیای اسلام و هم در کل دنیا خوب درک کرده‌اند.

حیدری در ادامه اشاره ای هم به در پیش بودن روز ارتش داشت و گفت: ارتش امروز به تسلیحاتی که دارای قدرت دور زنی، نقطه زنی و موشک زنی مجهز شده و این آمادگی را دارد که در کنار سپاه پاسداران در دفاع از کیان ایران اسلامی پای کار باشد. 

انتهای پیام


نظر شما :