غضنفرآبادی: عملیات «وعده صادق» مورد تأیید ملت ایران است

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۳ کد : ۲۰۲۵۵۵۵ سرخط اخبار

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اینکه به سفاکی و جسارت و همینطور اقدام غیرقانونی اسرائیل پاسخ دهیم یک عملیات پهپادی-موشکی صورت گرفت که مورد تایید همه ملت ایران نیز است و به کسانی که این اقدام را انجام دادند، دست مریزاد می‌گوییم.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: اسرائیل غاصب به کنسولگری ما حمله موشکی انجام داد در حالی که از لحاظ حقوق بین‌الملل کنسولگری در حکم خاک آن کشور است؛ بر همین اساس نیز از لحاظ بین‌الملل به تعبیری به خاک ما حمله کردند و موجب شهادت جمعی از نیروهای ایران شدن است که پاسخ به این جسارت و تعرض و حمله خواست ملت است.

وی افزود: برای اینکه به سفاکی و جسارت و همینطور اقدام غیر قانونی اسرائیل پاسخ دهیم یک عملیات پهپادی-موشکی صورت گرفت که مورد تایید همه ملت ایران نیز است و به کسانی که این اقدام را انجام دادند، دست مریزاد می‌گوییم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: عملیات وعده صادق برای تامین امنیت مردم و و کشورمان و سربلندی و نشان دادن اقتدار ایران انجام شد تا کسی دیگر به خودش جرات ندهد که به خاک ایران حمله و تجاوز کند.


( ۱ )

نظر شما :