رونمایی از کتاب "سياست خارجى دولت احمدى‌نژاد"

۰۱ دی ۱۳۸۷ | ۱۵:۱۸ کد : ۳۴۸۷ اخبار اصلی
دانشکده خبر با همکارى مرکز بررسى‌هاى استراتژيک رياست جمهورى، اداره کل پژوهش خبرگزارى جمهورى اسلامى، اداره کل پژوهش خبرگزارى فارس، مرکز مطالعات رسانه‌ها و اداره کل پژوهش و برنامه‌ريزى نهاد کتابخانه‌ها مراسم رونمايى "سياست خارجى دولت احمدى‌نژاد" نوشته حميد مولانا و منوچهر محمدى را برگزار خواهند کرد.
کتاب "سياست خارجى دولت احمدى‌نژاد" نوشته حميد مولانا و منوچهر محمدى در دانشکده خبر رونمايى مى‌شود.
 
دانشکده خبر با همکارى مرکز بررسى‌هاى استراتژيک رياست جمهورى، اداره کل پژوهش خبرگزارى جمهورى اسلامى، اداره کل پژوهش خبرگزارى فارس، مرکز مطالعات رسانه‌ها و اداره کل پژوهش و برنامه‌ريزى نهاد کتابخانه‌ها مراسم رونمايى اين کتاب را برگزار خواهند کرد.
 
در اين مراسم، حميد مولانا و منوچهر محمدى به عنوان پديدآورندگان کتاب و جمعى ديگر از مسئولان دولتى از جمله ذاکر اصفهانى مشاور رئيس‌جمهور و رئيس مرکز بررسى‌هاى استراتژيک رياست جمهورى به سخنرانى در خصوص ابعاد سياست خارجى دولت نهم خواهند پرداخت.
 
پیشتر در خبرها آمده بود کتابی با عنوان "تاریخچه و تحلیلی بر سیاست خارجی ایران از دولت موقت تا دولت نهم" به قلم مولانا و محمدی منتشر می‌شود.
 
حمید مولانا در این باره گفته بود: طی دو سال گذشته و با همراهی دکتر منوچهر محمدی، سیاست خارجی ایران از دولت‌ مهندس بازرگان تا دولت دکتر احمدی‌نژاد را محور یک تحلیل تاریخی قرار دادیم که حاصل این تحلیل و بررسی با عنوان "سیاست خارجی ایران بعد از انقلاب اسلامی" به زودی منتشر خواهد شد.
 
قرار بود در نیمه‌ ابتدایی این کتاب به تاریخچه، روند و تحلیل روابط خارجی دولت‌های پیش از دولت نهم و در نیمه‌ دوم به عملکرد دولت نهم در حوزه‌ سیاست خارجی ــ در سه سال گذشته ــ پرداخته شود.
 
مراسم رونمایی کتاب "سياست خارجى دولت احمدى‌نژاد" روز سه‌شنبه3 دى ماه ساعت 10 صبح در سالن شهداى دانشجوى دانشکده خبر واقع در خيابان شريعتى- ابتداى خيابان شهيد بهشتى - شماره 34 برگزار خواهد شد. اين کتاب پاييز سال جارى توسط نشر دادگستر منتشر شده است.

نظر شما :