تيراندازى در بلندى‌هاى جولان

۲۳ دی ۱۳۸۷ | ۲۱:۱۸ کد : ۳۶۷۳ اخبار اصلی
ارتش اسرائیل اعلام کرد، ارتش سوریه در بلندی‌های جولان در مرز سوریه به نیروهای این رژیم آتش گشوده است. این رژیم تاکید کرد در پی این تیراندازی به هیچ کدام از نیروهای این رژیم صدمه­ای وارد نیامده اما شکوائیه­ای را علیه سوریه به نیروهای سازمان ملل مستقر در آن منطقه داده و نسبت به این عمل ارتش سوریه اعتراض کرده است.
تيراندازى در بلندى‌هاى جولان
ارتش اسرائیل اعلام کرد، ارتش سوریه در بلندی های جولان در مرز سوریه به نیروهای این رژیم آتش گشوده است. 

  این رژیم همچنین تاکید کرد، در پی این تیراندازی به هیچ کدام از نیروهای این رژیم صدمه­ای وارد نیامده اما شکوائیه­ای را علیه سوریه به نیروهای سازمان ملل مستقر در آن منطقه داده و نسبت به این عمل ارتش سوریه اعتراض کرده است.  

سخنگوی ارتش اسرائیل در این باره گفت: «از سوی نیروهای سوری به سمت نیروهای اسرائیلی که در نزدیکی سیم های خاردار در بلندی های جولان در حال انجام کارهای مهندسی بودند آتش گشوده شد.»  

پیش از این منابع خبری خبر از زخمی شدن یک سرباز اسرائیلی در پی این تیراندازی دادند اما سخنگوی ارتش اسرائیل این خبر را رد کرد و اعلام کرد، هیچ آسیبی به کسی وارد نیامده است.  

وی همچنین گفت: «تنها یک خودرودی وانت در پی این تیراندازی آسیب دید. اما نیروهای سازمان ملل با ارسال نیرو به محل حادثه به بررسی ابعاد آن پرداختند.»  

دولت سوریه تا کنون هیچ اظهار نظری در این باره نکرده است. 

  این در حالی است که منابع خبری گزارش دادند، در جنوب لبنان یک خودروی مملو از مواد منفجره کشف شده که هنوز مقصد آن معلوم مشخص نشده است.  

نظر شما :