حمایت جمعی از ایرانیان مقیم استرالیای جنوبی از موسوی

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۰۳:۳۳ کد : ۴۶۷۲ اخبار اصلی
جمعی از دانشگاھیان، دانشجویان و ایرانیان مقیم استرالیای جنوبی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از مهندس میرحسین موسوی از همه هموطنان خواستند با مشارکت خود امکان تداوم شرایط نامطلوب کنونی را از بین ببرند.
حمایت جمعی از ایرانیان مقیم استرالیای جنوبی از موسوی

به گزارش قلم نیوز در این بیانیه آمده است:

تغییر و اصلاح وضعیتی که در آن قرار داریم یک ضرورت بزرگ برای جامعه ایران است. ما جمعی از دانشگاھیان، دانشجویان و ایرانیان مقیم استرالیای جنوبی با شناخت از وضعیت نگران کننده کشور از جمله افت اعتبار بین المللی و تشکیل جبھه رو به رشد ضد ایرانی، اوضاع نابسامان اقتصادی و سیاسی کشور، ترویج فرھنگ ریا و قشری نگری در جامعه، مدیریت فعلی حاکم بر قوه مجریه را درراستای اعتلای کشور نمی بینیم. دولت نھم، با به خطر انداختن امنیت و اقتدار کشور، تحدید آزادی ھای فردی و اجتماعی، ضربه زدن به اقتصاد ایران و از بین بردن حیثیت ایران و ایرانی در سطح جھان، وضع خطرناکی را برای ایران ایجاد کرده است.

به ھمین دلیل ما از کاندیداتوری آقای میرحسین موسوی برای ریاست جمھوری به نیت انجام اصلاحات لازم و ھدایت مدبرانه کشور به سوی پایداری ھمه جانبه، رشد وتعالی کشور، آزادی ھای فردی و اجتماعی و حفظ منافع ملی در جھان حمایت می کنیم. و از دیگر ھموطنان عزیز دعوت می کنیم با شرکت فعال خود در انتخابات در این راه با ما ھمراه باشند و امکان مجدد تداوم شرایط نامطلوب کنونی را از بین ببرند.


نظر شما :