وعده انگلیس برای بازگشایی بخش ویزای سفارت

۱۴ مهر ۱۳۸۸ | ۱۷:۲۶ کد : ۵۹۰۶ سرخط اخبار
سفارت انگلیس در تهران به شدت در تلاش است تا بخش ویزای خود را که بنا به دلایل فنی بسته شده بود، باز کند.
وعده انگلیس برای بازگشایی بخش ویزای سفارت

ایرنا- بخش ویزای سفارت انگلیس که از روز 15 مرداد -6 آگوست- تعطیل شده بود، طی روزهای آینده مجددا باز خواهد شد.

دیوید ولش یکی از مسئولان سفارت انگلیس ضمن تایید این خبر اظهار داشت: سفارت انگلیس در تهران به شدت در تلاش است تا بخش ویزای خود را که بنا به دلایل فنی بسته شده بود، باز کند.

وی افزود که "این سفارت خانه قصد دارد تا در این رابطه در روزهای آتی بیانیه ای صادر کند" اما با این حال از تعیین یک تاریخ مشخص برای بازگشایی بخش ویزا خودداری کرد

گفتنی است سفارت انگلیس در تهران از روز 15 مرداد برای شهروندان ایرانی ویزا صادر نمی کند و ایرانیان برای دریافت ویزای انگلیس باید به سفارت خانه این کشور در یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنند.

به دنبال این امر تعداد زیادی از هموطنانمان به سفارت انگلیس در ابوظبی مراجعه کردند که این امر مشکلاتی نظیر توقف طولانی مدت را برای اتباع ایرانی به دنبال داشته است.

در اطلاعیه قبلی سفارت انگلیس در تهران آمده بود: "به دلیل کاهش در تعداد اعضاء، همچنان قادر به تعیین وقت جدید برای متقاضیان روادید در سفارت بریتانیا در تهران نمی باشیم. ما در حال تلاش برای حل این مسئله هستیم و از هر گونه مشکلی که این موضوع ممکن است برای متقاضیان روادید در ایران ایجاد نماید، عذرخواهی می نماییم. کماکان سفارت باز است و بخش روادید درخواست هایی که تا کنون ارائه شده را بررسی خواهد کرد. ترتیبات دریافت گذرنامه و نتیجه درخواست تغییری نکرده است.متقاضیان دریافت روادید بریتانیا به منظور سفرکوتاه مدت می توانند درخواست های خود را به مراکز تقاضای روادید وابسته به سفارت های بریتانیا در کشورهای دیگر تسلیم کنند."

 

اخبار قبلی

مذاکره با امریکا به منزله ایجاد رابطه نیست
منتجب نیا: برخى به دنبال فضاى تشنج و درگيرى هستند
پناهندگی یک عضو کاروان والیبال به ایتالیا
دیدار خاتمی و مرتضی نبوی با حجاریان


نظر شما :