حیات دوباره اریل شارون!

۰۳ آبان ۱۳۸۸ | ۱۸:۵۲ کد : ۶۰۹۴ اخبار اصلی
روز جمعه 25 اکتبر رسانه‌هاى امريکايى و اسرائيلى دست به انتشار گسترده اخبار مبهم پيرامون زنده شدن اریل شارون زدند.
حیات دوباره اریل شارون!

روز جمعه 25 اکتبر رسانه‌هاى امريکايى و اسرائيلى دست به انتشار گسترده اخبار مبهم پيرامون زنده شدن "قصاب" زدند.

اريل شارون نخست وزير اسرائیل که از چهار سال پيش بر اثر یک سکته مغزی دچار مرگ مغزى شده است، بنا به ادعاى سايت هاى خبرى اسرائيلى و برخى روزنامه‌هاى امريکايى ، گويا سلامتى خود را بازيافته و با تکان دادن يکى از انگشتان دست خود، اعلام کرده که زنده است.

به گزارش تابناک، سايت خبرى سى ان ان که بخشى از اين اخبار را منتشر کرده، گزارش می‌دهد، اگر چه براى سى ان ان صحت اين اخبار مورد ترديد است اما اگر آنچه ادعا مى کنند و گزارش شده که شارون به تلويزيون خيره مى شود، موسيقى کلاسيک گوش مى دهد و برايش کتاب مى خوانند و اخبارى از اين دست، گويا شارون زنده شده است همين!

روزنامه امریکایی ديلى بيست نيز نوشت، وضعيت شارون دقيقا شبيه برنامه صلح اسرائيل و فلسطين است نه زنده و نه مرده!

آريل شارون چهار سال پيش دچار سکته وسيع مغزى شد و تنها چند روز پس از آن به کما رفت و پزشگان مرگ مغزى او را تائيد کردند. پس از آن فرزندان و همسر شارون او را به خانه منقل کرده و براى او پرستارى را نيز تعيين کردند.

 شلومو سگيف رئيس بيمارستانى که شارون مجددا در آن بسترى شده درباره امکان بازيابى سلامت بيمارش گفت: «شارون انسانى غير عادى است و امکان اين که يک کار غير عادى براى او رخ بدهد بعيد نيست اما در حالت عمومى بازگشت مرگ مغزى احتمالى در حد صفر دارد. موارد بازگشت حتی در این گونه موارد براى جوان‌ها بيشتر رخ مى دهد در حالی که شارون در حدود 81 سال سن دارد.»

اریل شارون به دلیل قتل عام دسته جمعی صدها فلسطینی و لبنانی در منطقه صبرا و شتیلا به قصاب صبرا و شتیلا معروف شده است. وی یک چهره منفور نزد افکار عمومی جهان اسلام محسوب می‌شود.  


( ۳ )

نظر شما :