پیشنهاد جدید غرب ارزش بررسی ندارد

۲۸ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۹:۵۷ کد : ۶۹۹۱ سرخط اخبار
پیشنهاد جدید غرب ارزش بررسی ندارد

سه کشور فرانسه، روسیه و آمریکا در نامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی آورده اند " اگر ایران تمایلی به پذیرفتن پیشنهاد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ندارد، ما خاطر نشان می‌کنیم که اینها (رادیو ایزوتوپ‌ها) در بازار جهانی موجود هستند و می‌توانند به عنوان جایگزین قابل اعتماد، به موقع و مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد آژانس باشند."

سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به نامه فرانسه ، روسیه و آمریکا به آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: پیشنهاد ارائه رادیو دارو و ایزوتوپ های پزشکی به ایران در ازای توقف فعالیت راکتور تهران ارزش بررسی ندارد.

رامین مهمانپرست در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار نامه فرانسه، روسیه و آمریکا به آژانس بین المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد: هر پیشنهادی که نقطه نظرات خاصی در مورد موضوع هسته ای به صورت نامه یا شفاها ارائه شود توسط کارشناسان فنی آژانس بین المللی انرژی اتمی بررسی می شود و نقطه نظرات ما نیز نسبت به آن اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: چارچوب کلی بررسی این پیشنهادات این است که اگر این پیشنهادها به تامین نیازهای صلح آمیز هسته ای ما کمک کند ما از آن استقبال می کنیم اما اگر هر نوع پیشنهادی منوط به متوقف کردن غنی سازی در ایران و یا تعطیل شدن راکتور تهران باشد قابلیت رسیدگی ندارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سئوال که در پیشنهاد این سه کشور آمده است ایزوتوپ های پزشکی در بازار جهانی وجود دارد و ایران می تواند آنها را خریداری کند خاطرنشان کرد: این بحث ها دقیق نیست و غیرکارشناسی است چون برخی کشورها تولید کننده این مواد هستند و این گونه نیست که در بازارهای جهانی به راحتی قابل تامین باشد.

مهمانپرست یادآور شد: پیشنهاد این سه کشور این است که رادیوداروها و ایزتوپ پزشکی در اختیار ایران قرار بگیرد و ایران راکتور تهران را تعطیل کند که این پیشنهاد منطقی نیست و ارزش بررسی ندارد.

وی تاکید کرد تنها پیشنهاداتی قابلیت بررسی دارد که به تامین سوخت راکتو ر تهران به منظور تامین نیازهای دارویی کشور کمک کند و بر این اساس ایران می بایست یا این سوخت را خریداری کند یا در صورت احراز شرایط مورد نظر آن را معاوضه کند و در مرحله آخر نیز تولید داخل می تواند نیازهای راکتور تهران را تامین کند.

به گزارش مهر، سه کشور فرانسه، روسیه و آمریکا درنامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی آورده اند " اگر ایران تمایلی به پذیرفتن پیشنهاد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ندارد، ما خاطر نشان می‌کنیم که اینها (رادیو ایزوتوپ‌ها) در بازار جهانی موجود هستند و می‌توانند بعنوان جایگزین قابل اعتماد، به موقع و مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد آژانس باشند."

دستگیری 5 خارجی در 22 بهمن

دادستان تهران از دستگيرى پنج تبعه خارجى در حاشيه‌ راهپيمايى روز 22 بهمن خبر داد و گفت: تبعه روسى و فرانسوى و يک خبرنگار ژاپنى به لحاظ عدم توجه اتهام آزاد شدند.

 

عباس جعفرى دولت‌آبادى در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقى ايسنا اظهار کرد: پنج تبعه خارجى شامل دو روسى، يک تبعه فرانسه، يک تبعه ژاپنى و يک افغان در حاشيه‌ راهپيمايى روز 22 بهمن دستگير شدند که سه تبعه روسى، فرانسوى و ژاپنى به دليل عدم توجه اتهام آزاد شدند.

وى با بيان اين‌که خبرنگار ژاپنى به لحاظ عدم توجه اتهام آزاد شد، گفت: يک تبعه افغان به اتهام شرکت در تجمع غيرقانونى در حاشيه راهپيمايى روز 22 بهمن در صادقيه دستگير شد و در حال حاضر به مرجع قضايى تحويل شده است.

دادستان تهران همچنين اظهار کرد که تبعه‌ روسى نيز به اتهام ورود غيرمجاز به کشور دستگير و به مرجع قضايى معرفى شده که پرونده وى در دادسراى انقلاب در حال بررسى است.

تاریخ دقیق عرضه اس-300 به ایران بعداً اعلام می شود

به گزارش دیپلماسی ایرانی و به نقل از ریانوستی "میخائیل دمیترییف" مدیر سازمان فدرال همکاری های فنی نظامی روسیه روز چهارشنبه به خبرنگاران اطلاع داد که زمان عرضه سیستم های روسی دفاع ضدموشکی اس-300 به ایران بعداً مشخص می شود.

دمیتریف گفت: "همکاری ادامه دارد. درباره این که چه زمانی مشخصاً عرضه صورت خواهد گرفت، بعداً تصمیم گیری خواهد شد".

قرارداد عرضه سیستم های اس-300 به ایران در ماه دسامبر 2005 امضا شده بود، اما رسماً از آغاز تحقق این قرارداد اطلاعی داده نشده است. پیشتر برخی رسانه ها اطلاع داده بودند که بخش هایی از این سیستم به ایران عرضه شده اند، اما موشک ها هنوز تحویل نشده اند.

روز 8 فوریه 2010 "الکساندر فومین" معاون اول مدیر سازمان فدرال همکاری های فنی و نظامی روسیه به «ریا نووستی» گفت که علت تاخیر در اجرای قرارداد این است که روسیه نقایص فنی این سیستم ها را برای عرضه به ایران رفع می کند. به گفته وی، نقایصی فنی در بخش فرکانس های رادیویی پیدا شده بودند که هم اکنون برطرف می شوند.

اخبار مربوط به احتمال عرضه مجموعه های موشکی اس-300 از روسیه به ایران  نگرانی کشورهای غربی و اسرائیل را برانگیختند.

سیستم های اس-300 ویژه دفاع از مووسسات صنعتی، نهادهای دولتی، پایگاه های نظامی و مقرهای فرماندهی در برابر حملات هوایی و فضایی دشمن هستند. این سیستم قادر به نابودسازی اهداف بالستیک بوده و از قابلیت واردسازی ضربه به اهداف زمینی نیز برخوردار است. تازه ترین مدل سیستم اس-300 می تواند هواپیماهای دشمن را در فاصله 150 کیلومتری و ارتفاع 27 کیلومتری نابود کند. پیشتر روسیه به ایران مجموعه های ضدهوایی موشکی تور-ام1 را با برد شلیک 12 کیلومتر و ارتفاع پرواز موشک 6 کیلومتر عرضه کرده بود.

نامه فرانسه، روسیه و امریکا به آمانو


آمريکا، روسيه و فرانسه در نامه‌اى به آژانس با تکرار ادعاهاى بى‌اساس درباره برنامه صلح‌آميز هسته‌يى کشورمان اعلام کردند که تشديد غنى‌سازى اورانيوم در ايران به اعتماد بين‌المللى به فعاليت هسته‌يى اين کشور بيشتر لطمه مى‌زند.

 

به گزارش ايسنا، در اين نامه مشترک که يک نسخه از آن در اختيار خبرگزارى فرانسه قرار گرفته آمده است: اگر ايران به اين تشديد (روند غنى‌سازى) ادامه دهد، اين امر نگرانى‌هايى را درباره‌ى نيات ايران مطرح خواهد ساخت!

سه کشور در اين نامه در اظهاراتى مداخله‌جويانه و غير فنى و بدون اشاره به ناديده گرفتن تخلف آژانس در ارايه سوخت مورد نياز ايران براى راکتور تحقيقاتى تهران مى‌افزايند: غنى‌سازى ذخاير اورانيوم با غناى پايين ايران به سطوح بالاتر نه تنها غيرضرورى است، بلکه به اعتماد جامعه بين‌المللى به اقدامات ايران بيشتر لطمه خواهد زد.

ايران هفتم فوريه اعلام کرد که قصد دارد غنى‌سازى 20 درصدى را براى يک رآکتور تحقيقاتى پزشکى آغاز کنند.

در نامه سه کشور که به يوکيا آمانو، مديرکل آژانس بين‌المللى انرژى اتمى ارسال شده و به امضاى فرونس منگن، نماينده فرانسه، الکساندر زميوسکى، سفير روسيه و گلين ديويس، سفير آمريکا در آژانس رسيده آمده است که اعلام اين خبر که ايران خود به غنى‌سازى خواهد پرداخت و "اطلاعيه رسمى متعاقب آن به آژانس کاملا غيرقابل توجيه است"!

اين نامه مى‌افزايد که اين اقدامات "نشانگر گامى ديگر به سمت قابليت توليد اورانيوم با غناى بالاست."

سه کشور در نامه مشترک‌شان در عين حال تاکيد کردند که "نياز ايران به راديو ايزوتوپ پزشکى را به رسميت" مى‌شناسند.

اين نامه مى‌افزايد: اگر ايران تمايلى به پذيرش پيشنهاد آژانس بين‌المللى انرژى اتمى ندارد ما خاطرنشان مى‌کنيم که اينها (راديو ايزوتوپ پزشکى) در بازار جهانى در دسترس هستند و مى‌توانند به عنوان جايگزينى مسوولانه، مغتنم و مقرون به صرفه براى پيشنهاد آژانس تهيه شوند.

به گزارش ايسنا، اين نامه در حالى براى مديرکل آژانس ارسال شده است که ايران پيش از اين از اين نهاد فنى درخواست تهيه سوخت مورد نياز براى راکتور تحقيقاتى تهران را کرد، اما سه کشور مورد پيشنهاد آژانس که سابقه بدى در پايبندى به تعهداتشان به توافقاتشان با ايران در گذشته داشته‌اند از پذيرش همه پيشنهادهاى ايران براى انجام اين کار سر باز زدند و پيشنهادهايى را ارايه دادند که متضمن احقاق حقوق ايران نبود. پس از آن با جوسازى عليه کشورمان سعى کردند چنين القا کنند که ايران از همکارى با آژانس خوددارى کرده است.

محمود احمدى‌نژاد روز گذشته در نشست خبرى خود در اين باره با تاکيد بر اين‌که " پيشنهاد تبادل سوخت بسته نشده است" گفت: ما اعلام کرديم که سوخت را در چارچوب عادلانه‌اى تبادل مى‌کنيم، گرچه طبق مقررات آژانس همه اعضا موظفند براى مصارف انسانى اين سوخت را تامين کنند، منتهى کسانى که مدعى‌ طرفدارى از حقوق بشر و صلح‌آميز بودن فعاليت‌هاى هسته‌يى هستند به اين وظيفه قانونى خود عمل نکردند ولى باز ما مى‌گوييم که تبادل مى‌کنيم.

وى افزود: در حال حاضر بعضى گفت‌وگوها در حال انجام است که اگر به نتيجه برسيم اين تبادل سوخت انجام مى‌شود. هرکس که بخواهد سوخت تبادل بکند، ما با او تبادل سوخت انجام مى‌دهيم و هيچ فرقى نمى‌کند.

منوچهر متکى وزير امور خارجه کشورمان نيز عصر سه‌شنبه در مصاحبه‌ى مطبوعاتى مشترک با همتاى بلاروسى‌اش در اين باره گفت: سه کشور (آمريکا، روسيه و فرانسه) نامه‌اى به آژانس نوشته‌اند که اين نامه نامه‌اى فنى و در مورد ايزوتوپ‌ها است و اين مکاتبات بين اعضا و آژانس معمول است.

وزير امور خارجه افزود: سازمان انرژى اتمى مسووليت بررسى‌هاى فنى را در اين زمينه بر عهده دارد و قاعدتا اگر توضيحات بيش‌ترى لازم باشد آن را به افکار عمومى ارائه خواهد داد.

باز هم تاخیر درعرضه S-300 به ايران


يکى از مقام‌هاى ارشد روسيه چهارشنبه‌ـامروزـ اعلام کرد که عرضه سيستم دفاع هوايى S-300 به ايران به دلايل فنى به تعويق مى‌افتد.
به گزارش ايلنا به نقل از شين‌هوا، «الکساندر فومين»، معاون اول مدیر سازمان فدرال همکاری‌های فنی‌ـ‌‌نظامی روسيه با اعلام اين‌که تاخير در ارسال سيستم‌هاى دفاعى S-300 به ايران دلايل فنى دارد، گفت که بعد از رفع شدن اين مشکلات فنى پدافندهاى هوايى به ايران ارسال مى‌شود.
فومین همچنين گفت که اين مشکلات فنى در فرکانس‌های رادیویی به وجود آمده است که براى رفع آنها تلاش مى‌شود.
قرارداد عرضه سیستم‌های S-300 به ایران ماه دسامبر سال 2005 ميلادى امضا شده بود اما به‌طور رسمى از اجرايى شدن این قرارداد گزارشى منتشر نشده است.
مقام‌هاى روس تاکید مى‌کنند که عرضه سیستم‌های رهگیری موشکی به ایران جنبه‌اى کاملا دفاعى داشته و با هيچ‌کدام از قوانين بين‌المللى تناقضى ندارد.
سامانه دفاع هوايى S-300 ویژه دفاع از موسسات صنعتی، نهادهای دولتی، پایگاه‌های نظامی و مقرهای فرماندهی در برابر حملات هوایی و فضایی دشمن است.
این سیستم قادر به نابود کردن اهداف بالستیک بوده و از قابلیت وارد کردن ضربه به اهداف زمینی نیز برخوردار است. جديدترین مدل سیستم S-300 می‌تواند هواپیماهای دشمن را در فاصله 150 کیلومتری و ارتفاع 27 کیلومتری نابود کند.
پیش از اين روسیه مجموعه‌های ضدهوایی موشکی تور-ام1 را با برد شلیک 12 کیلومتر و ارتفاع پرواز موشک 6 کیلومتر به ايران عرضه کرده بود.

ایران درصدد دخالت در انتخابات عراق است!

ژنرال " ری اودیرنو " فرمانده نیروهای آمریکایی حاضر در عراق در اظهاراتی ادعا کرد که ایران در صدد دخالت در انتخابات آتی عراق از طریق مهره های سیاسی نزدیک به خود در این کشور است .

به گزارش عصر ایران این ژنرال آمریکایی که کشورش متهم به حمایت از بعثی های عراقی برای بازگشت به قدرت است ، احمد چلبی وعلی فیصل اللامی دو سیاستمدارشیعه عراقی را متهم کرد که بنا به در خواست ایران در تلاشند تا با ممانعت از حضور بعثی ها در انتخابات پارلمانی آتی عراق ، نفوذ ایران بر عراق را همچنان برقرار نگاه دارند.

احمد چلبی این روزها روابط خوبی با واشنگتن ندارد و آمریکایی ها او را متهم کرده اند که با همکاری با ایران اطلاعات ناقص و اشتباهی را به سرویس های اطلاعاتی آمریکا می داده است .
همچنین آمریکا اللامی را متهم به ارتباط با شبه نظامیان شیعه عراقی می کند و معتقد است که او در انفجار شواری محلی شهرک صدر بغداد  دست داشته است . اتهاماتی که هر دو از سوی چلبی و اللامی رد شده است .

چلبی و اللامی رییس و دبیر کمیته عدالت و دادخواهی هستند که کار این کمیته تصفیه عناصر بعثی از ساختار سیاسی عراق است .
این کمیته اخیرا صلاحیت بیش از 400 عنصر بعثی را برای حضور در انتخابات آتی پارلمانی عراق را رد کرد و به نظر می رسد انتقادات مقام های آمریکایی ( از جو بایدن معاون رییس جمهور امریکا گرفته تا کریستوفر هیل سفیر واشنگتن در بغداد ) از این دو بیشتر ریشه در تلاش آنها برای عمل به وظایف قانونی شان در تصفیه عناصر بعثی از حکومت عراق دارد .

ژنرال اودیرنو با اشاره به اینکه این دو تن کاملا تحت نفوذ ایران قرار دارند ، افزود : " ما اطلاعات مستقیم و دقیقی از ارتباطات این دو تن با حکومت ایران داریم ".

اودیرنو که روز سه شنبه در جلسه نهاد آمریکایی  " موسسه مطالعات جنگ " در واشنگتن  سخن می گفت ادعا کرد که این دو تن سفرهای متعددی به ایران داشته اند و با یک مقام نظامی ایرانی که در لیست سیاه تروریستی ! دولت آمریکا قرار دارد ملاقات کرده اند .

اودیرنو در ادامه ادعاهای خود افزود که روحانیون تندروی حاکم بر ایران از طرق مختلف آشکار و پنهانی سعی در دخالت در انتخابات عراق دارند و در این زمینه میلیون ها دلار هزینه می کنند تا نظر رای دهندگان عراقی را به نامزدهای مورد حمایت خود جلب کنند  و همچنان به حمایت خود از برخی گروه های شبه نظامی شیعه ادامه می دهند !



تجديدنظرخواهى خانجانى ، لیلاز و کاظمی

وکيل مدافع جهانبخش خانجانى از ارايه درخواست تجديدنظرخواهى نسبت به حکم صادره از سوى شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داد و گفت: اوايل هفته آينده براى ثبت درخواست تجديدنظر به مرجع قضايى مراجعه مى‌کنيم.

سيد محمود عليزاده طباطبايى در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب اظهار کرد: بر اساس حکم صادره از سوى شعبه 15 دادگاه انقلاب، جهانبخش خانجانى در مورد اتهام فعاليت تبليغى عليه نظام به يک سال حبس تعزيرى و در مورد اتهام اجتماع و تبانى براى اقدام عليه امنيت به 5 سال حبس تعزيرى محکوم شده است که در مهلت قانونى نسبت به حکم دادگاه بدوى اعتراض و درخواست تجديدنظر خواهى را اوايل هفته آينده به دادگاه ارايه خواهيم کرد.

وى که وکالت سعيد ليلاز را نيز بر عهده دارد، با اشاره به ارسال پرونده موکلش به شعبه 54 دادگاه تجديدنظر، گفت که منتظر اعلام نظر دادگاه تجديدنظر هستيم.

عليزاده طباطبايى همچنين اعلام کرد که با اعتراض به راى صادره براى شاپور کاظمى، پرونده وى به شعبه 54 دادگاه تجديدنظر ارسال شده است.


سفر سارکوزی با هائیتی


فارس- رئيس‌جمهور فرانسه امروز پس از گذشت بيش از يکماه از وقوع زمين لرزه مهيب در پورتوپرنس، در چارچوب سفرى رسمى بمنظور اعلام آمادگى کشورش براى کمک به بازسازى هائيتى، عازم اين کشور زلزله‌زده مى‌شود.

به گزارش روزنامه فرانسوى "نوول آبزرواتور "، "نيکلا سارکوزى " نخستين رئيس‌جمهور فرانسه خواهد بود که امروز به هائيتى به عنوان مستعمره قديمى فرانسه که در سال 1804 استقلال خود را به دست آورد، سفر مى‌کند.
سارکوزى همچنين عصر امروز عازم جزاير مارتينيک خواهد شد و تا بعدازظهر فردا در آنجا خواهد ماند و عصر روز پنجشنبه به گويان خواهد رفت.
وى طى سفر چند ساعته امروز خود به هائيتى که از 7 تا 11:30 صبح به طول خواهد انجاميد، با "رنه پروال " رئيس‌جمهور هائتيى ديدار و درباره بازسازى اين کشور با وى گفت‌وگو خواهد کرد.
فرانسه همچنين قصد دارد بدهى‌هاى هائيتى به باشگاه پاريس را نيز ببخشد.
فرانسه تا پيش از وقوع زلزله اخير، داراى 1400 تبعه در هائيتى بود و پس از وقوع زمين لرزه بخش اعظمى از سفارت اين کشور در هائيتى تخريب شد.
زمين لرزه‌اى به بزرگى 3/7 ريشتر در روز 12 ژانويه گذشته در فاصله‌اى نه چندان دور از "پورتوپرنس " پايتخت پرجمعيت هائيتى به وقوع پيوست و بسيارى از ساختمان‌هاى دولتى اين کشور فروريخت که اين زمين لرزه ظرف 200 سال گذشته بى سابقه بوده است.

کروبی با احمدی نژاد سازش نمی کند

فاطمه کروبی گفت: امکان سازش مهدی کروبی و احمدی نژاد وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری آریا، همسر کروبی در گفتگو با یک سایت نزدیک به اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که آیا امکان اینکه کروبی در مذاکرات احتمالی با محمود احمدی نژاد سازش کند و وی را به عنوان رئیس جمهور ایران بپذیرد وجود دارد؟ گفت:چنین چیزی به هیچ عنوان امکان ندارد ما 47 سال است با هم زندگی می کنیم و من ایشان را به خوبی می شناسم و می دانم که چنین چیزی امکان ندارد رخ بدهد.

این در حالی است که پیش از این مهدی کروبی از احتمال مذاکره با احمدی نژاد خبر داده بود.
مهدی کروبی که با یک رسانه خارجی گفتگو می کرد در پاسخ به این سوال که آیا شما و دیگر رهبر مخالفان، میرحسین موسوی، در باره امکان مذاکره و به توافق رسیدن با آقای احمدی نژاد تبادل نظر کرده اید؟ گفت: فعلا داریم روی این مسئله کار می کنیم. ما کسی را برای مذاکره با آقای احمدی نژاد منصوب نکرده ایم، اما مهمترین موضوع احترام و درک حقوق و خواسته های ملت است.

کروبی در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است: آقای موسوی و من به زودی باهم جلسه ای خواهیم داشت که پس از آن استراتژی و راهکار را به اطلاع مردم خواهیم رساند. این جلسه ممکن است در همین هفته برگزار شود.


بازداشت عضو خانواده سلطنتی عربستان در لندن

مردی که گفته می شود از اعضای خانواده سلطنتی عربستان سعودی است روز چهارشنبه از سوی پلیس انگلیس در رابطه با مرگ مشکوک یکی از هموطناش درهتلی در مرکز لندن، بازجویی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،پلیس لندن اعلام کرد این مظنون که حدود سی سال دارد، پس از کشف جسد مردی سی و دو ساله در هتل لندمارک Landmark در محله ماریلبون Marylebone لندن بازداشت شد.

مقامات هتل سه شنبه کمی پیش از ساعت هفده به وقت گرینویچ جسد این مرد را که آثار جراحت روی سرش دیده می شد، در طبقه سوم این هتل پیدا کردند.

پلیس مرگ این مرد را مشکوک می داند و منتظر نتیجه کالبد شکافی است.

"
لندمارک هتل" لندن که در سال هزار و هشتصد و نود و نه ساخته شد یکی از محل های مورد علاقه افراد مشهور است.

 

اخبار قبلی

رایزنی نتانياهو علیه ایران در روسیه
ایران محور سفر کلینتون به قطر و عربستان
وزير خارجه ترکيه به تهران می آید
سارا پیلن : اوباما به ایران حمله نکند رای نمی آورد!
سهم آنگولا از پارس جنوبی؟!
امريکا تماس با چين عليه ايران را ادامه خواهد داد
کلینتون پیشنهاد احمدی نژاد را نپذیرفت
درگیری در مراسم دهه فجر در نوفل لوشاتو + عکس
کاهش 15 میلیارد دلاری ذخایر ایران
مهلت تمام شد،راهی جز غنی سازی نداریم
کراولی: يشنهاد مبادله اورانيوم ايران همچنان روى ميز است
شش سال حبس تعزيرى برای جهانبخش خانجانى
چين: حل مسئله هسته‌اى ايران از راه دیپلماسی
واکنش جوانفکر به اظهارات توکلی
اصلاح‌طلبان حذف شدنى نيستند
تاکید روسها بر حل سیاسی مسئله ایران
حماس: از ایران کمک مالی می‌گیریم ولی تعهدی نداد‌ه‌ایم
تلاش صداوسیما برای متقاعدکردن اصلاح‌طلبان
اهانت به مرجعیت شیعه این بار در مجلس کویت
هیات نظارت بر مطبوعات، مسئول نظارت بر خبرگزاری‌های داخلی شد
شایعه سازی العربیه درباره دیپلماتهای ایرانی


نظر شما :