/گزارش تصویری/ تبلیغات خلاقانه روی ساختمانهای بلند

۲۹ فروردین ۱۳۸۹ | ۲۰:۵۶ کد : ۷۳۹۲ آمریکا
تصاویری جالب از تبلیغات خلاقانه برخی شرکت ها و کمپانی ها بر روی ساختمان های بلند در کشورهای مختلف جهان.
/گزارش تصویری/ تبلیغات خلاقانه روی ساختمانهای بلند
 مسئولین سلامت کشور هندوستان برای بالا بردن مصرف شیر در کودکان از موسسه ی McCann Erikson خواستند تا یک آگهی تبلیغاتی تاثیر گذار طراحی کنند، بنابراین این آژانس یک آگهی محیطی زیبا طراحی و آن را روی برج های مامبیا یعنی جایی که شما می توانید از آنجا تصویر کودکی که درون آگهی است را به خوبی مشاهده کنید. که البته خواص فوق العاده ی شیر باعث شده تا کودک بتواند ساختمان را به حرکت در آورد.

این آگهی تبلیغاتی به درخواست یک باشگاه ورزشی طراحی شده است.


این آگهی تبلیغاتی در قسمت پارکینگ برج مارینای شیکاگو نصب شده است.


برج Haitong یکی از برج های معروف شانگ های است که قسمت بالای آن به صوت منحنی طراحی و ساخته شده است. موسسه ی Firstell Communication از این موقعیت به صورت هوشمندانه ای استفاده کرده و آگهی تبلیغاتی خود راکه در رابطه با یک فن است در ساختمان روبرو قرار داده است، به این منظور که قدرت فن باعث خم شدن ساختمان شده است.


"Wash Me" این آگهی هوشمندانه برای محصولات شوینده ی Alco طراحی شده است.



این آگهی تبلیغاتی به سفارش کمپانی Nike طراحی شده است. اثر شکستگی دونده روی ساختمان اول و در ساختمان دوم خود دونده با تبلیغ Nike.





این آگهی زیبا توسط موسسه ی Ogilvy& Mather برای تبلیغ اسباب بازی LEGO در شهر شیکاگو طراحی شده است.

این موی بافته شده برای تبلیغ شامپوی Pantene به مدت 2 روز در یکی از ساختمان های مرکز شهر تورنتو قرار داده شد. این قسمت از شهر محل زندگی کوهنوردان این شهر نیز می باشد.


شکل ظاهری یک خوابگاه دخترانه به شکل تقویم تزیین شده است که در آن یک فرد با استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی Axe هر روز با روز قبل متفاوت و جذاب تر نشان داده شده است.



این آگهی تبلیغاتی توسط شرکت Vodafone در بیرون فرودگاه Heathrow Terminal1 شهر لندن قرار داده شده است، که در آن از نمادهای کشورهای مختلف استفاده شده است. منظور از این آگهی این است که اپراتور Vodafone تمام این منطق را تحت پوشش قرار می دهد.


این آگهی به سفارش شبکه تلویزیونی MBC ACTION آماده شده است که فردی از فرط ملال آور بودن محیط و شرایط از دیوار دفتر این شبکه تلویزیونی بیرون آمده است.


این تبلیغ برای شرکت Havaianas و تولید صندل های راحتی اش در نیویورک صورت گرفته است.


این آگهی بزرگ و عظیم برای تبلیغ بازی GTA IV طراحی و ارائه شده است.


این توپ غول پیکر که به شکل جام جهانی روی این ساختمان قرار داده شده به سفارش کمپانی Nike می باشد.



رنگ زردی که از قسمت شمالی ساختمان Atlas واقع در ایالت اهایو سرازیر شده برای تبلیغ کارخانه ی رنگ Coops Paint می باشد.




نظر شما :