اسرائیل به سوریه و لبنان حمله می‌کند

۰۸ مرداد ۱۳۸۹ | ۱۹:۲۹ کد : ۸۲۰۳ اخبار اصلی
ما هشدارهای احمدی‌نژاد را جدی می‌دانیم و غرب را از هرگونه ماجراجویی برحذر می‌داریم. اما جنگ فروپاشی اسراییل را تسریع می‌کند. روسیه اکنون داخل سناریوی آمریکا عمل می‌کند.
اسرائیل به سوریه و لبنان حمله می‌کند

دیپلماسی ایرانی: محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در نشست دبیران این حزب با اشاره به رخدادهای اخیر در منطقه و نظرات احتمالی دادگاه بین‌المللی ترور رفیق حریری (نقش حزب الله در ترور نخست وزیر سابق لبنان)، گفت:‌ هر کس آتش جنگ در منطقه را برافروزد در آن خواهد سوخت. برخی می‌گویند فقط جنگ مانع فروپاشی اسرائیل است. ما معتقدیم جنگ فروپاشی را تسریع می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: سید حسن نصرالله در گفت‌وگو با خبرنگاران، پشت صحنه معرکه‌گیری جدید اسراییل و آمریکا را در این مورد فاش کرد. غرب می‌خواهد شکست‌های خود را در نرسیدن به نقشه راه و به اصطلاح صلح با تزریق خشونت در لبنان و اخلال در روابط این کشور با سوریه جبران کند.

حبیبی تصریح کرد: اسراییل قصد حمله به سوریه و لبنان را دارد تا به قول خودشان عقبه استراتژیک ایران را بزند، بی‌تردید آنها شکست سهمگین‌تری را در این توطئه جدید پذیرا خواهند شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، همچنین با اشاره به سخنان اخیر رئیس دولت در مورد هشدار به غرب و به ویژه روسیه اظهار عقیده کرد:‌ ما در دولت نهم و دهم شاهد یک چشم بیدار و هوشیار در سیاست خارجی هستیم، ما هشدارهای احمدی‌نژاد را جدی می‌دانیم و غرب را از هرگونه ماجراجویی برحذر می‌داریم.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ آمریکا سیاست حذف رقبا را با شیوه زیرکانه دنبال می‌کند متاسفانه روسیه و چین متوجه این ترفند آمریکا نیستند و روسیه اکنون داخل سناریوی آمریکا عمل می‌کند و این چیزی نیست که از نگاه تیزبین دولت و ملت ایران پنهان باشد.


نظر شما :