آمریکایی ها فکر نکنند که ملت‌ها بى‌صاحب هستند

۱۱ مهر ۱۳۸۹ | ۱۶:۵۶ کد : ۸۸۶۳ اخبار اصلی
احمدی نژاد: مى‌گويند همه‌ گزينه‌ها روى ميز است. مرده‌شور خودتان و ميزتان را ببرند که دنيا را به لجن کشيده‌ايد.
آمریکایی ها فکر نکنند که ملت‌ها بى‌صاحب هستند

محمود احمدى‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح پل روگذر کرج به قزوين در بخشی از صحبت‌هاى خود با اشاره به اينکه انديشه‌ سرمايه‌دارى به پايان خود رسيده است، گفت: حدود 100 سال است که آنها همه‌ داشته‌ها و هويت فرهنگى بشر را مورد تاخت و تاز قرار داده‌اند و چيزى براى جامعه‌ بشرى نگذاشته‌اند. در اين دوره دزدى و غارتگرى رنگ قانونى و ساز و کار بين‌المللى به خود مى‌گيرد و مى‌بينيم که در اين دوره چه غارتگرى‌هاى بزرگى صورت گرفته است، ولى بايد دانست که آنها به پايان راه رسيده‌اند و آنها علت اصلى شکست خود را مردم ايران مى‌دانند. آنها مى‌گويند مردم ايران با انقلاب اسلامى تمام باورهايى که ما در بين مردم ايجاد کرده بوديم را از بين برده‌اند و در واقع هيمنه و اعتبار دروغين آنها توسط انقلاب اسلامى شکست. آنها تمام خرابکارى‌هاى خود را خوب جلوه داده و خود را صلح‌طلب معرفى مى‌کنند. در حالى که مى‌دانيد آنها چه جنايت‌ها و ظلم‌هايى را انجام داده‌اند.

به گزارش دیپلماسی ایرانی به نقل از ایسنا، محمود احمدی نژاد در ادامه صحبت‌هایش افزود: در مورد ايران ببينيد چه ظلم‌هايى را انجام داده‌اند. از سال 1332 تا به امروز چه جنايت‌هايى را عليه ملت ايران انجام داده‌اند. آنها ملت ايران را ضدآزادى، ضدحقوق بشر معرفى مى‌کنند و خود را طرفدار آزادى و حقوق بشر جلوه مى‌دهند. در صورتى که سنگين‌ترين خفقان در آمريکاست. کجاى دنيا کارمند را به خاطر اظهارنظرش اخراج مى‌کنند؟!

رييس‌جمهور خاطرنشان کرد: آنها امروز علت شکست خود را ايستادگى ملت ايران مى‌دانند و به اين دليل به شدت عصبانى هستند، سر و صدا مى‌کنند و هر کارى که از دست‌شان بر بيايد انجام مى‌دهند.

وى با اشاره به تهديدهايى که عليه ملت ايران انجام مى‌دهند، گفت: مى‌بينيم که آنها در منطقه چه مى‌کنند. 60 سال پيش به منطقه آمدند و مردم فلسطين را از سرزمين خود آواره کردند و مى‌بينيد اين رژيم در منطقه چه جنايت‌هايى را انجام مى‌دهد. سگ وحشى را در منطقه‌ ما رها کرده‌اند و به بهانه‌ آن مى‌خواهند همه را چپاول کنند. ماجراى جديدى به نام 11 سپتامبر درست کرده‌اند و قصد دارند آن را تبديل به يک موضوع مقدس و به بهانه‌ آن اشغالگرى کنند. آنها به بهانه‌ 11 سپتامبر به منطقه‌ ما حمله کردند و مى‌گفتند اول افغانستان، بعد عراق و ايران را نيز تهديد مى‌کردند. غافل از اينکه ملت بزرگ ايران خدايى دارد که تمام طاغوت‌ها را درهم مى‌شکند، و استحکام و مقاومتى دارد که تمام دشمنان را به ذلت مى‌کشاند.

احمدى‌نژاد با تاکيد بر اينکه آنها عصبانى هستند، گفت: فکر مى‌کنند اگر بيايند پشت تلويزيون و سر و صدا کنند ما عقب‌نشينى مى‌کنيم. اما اينطور نيست، چراکه حقيقت 11 سپتامبر بايد مشخص شود. آنها به بهانه‌ 11 سپتامبر به منطقه‌ ما آمدند و هر کارى دل‌شان مى‌خواهد انجام مى‌دهند. بايد حقيقت 11 سپتامبر و سوالاتى که در ارتباط با آن وجود دارد مشخص و پاسخ داده شود. بايد به اين سوالات پاسخ دهند و بدانند با عصبانيت کار درست نمى‌شود و ما دست برنمى‌داريم.

وى گفت: بايد عاملان اصلى اين حادثه مشخص، شناسايى و مجازات شوند و ما نيز در اين امر کمک مى‌کنيم که عاملان اصلى شناسايى شوند و بايد سند ارائه دهند. اينگونه نيست که چون رييس‌جمهور آمريکا فلان حرف را زده و فلان عقيده را داشته همه قبول کنند. خود آمريکايى‌ها نيز اين را قبول ندارند. آنها فکر نکنند که ملت‌ها بى‌صاحب هستند.

رييس‌جمهور با بيان اينکه آنها آنقدر پررو هستند که ما را تهديد مى‌کنند، گفت: مى‌گويند همه‌ گزينه‌ها روى ميز است. مرده‌شور خودتان و ميزتان را ببرند که دنيا را به لجن کشيده‌ايد.

احمدى‌نژاد با بيان اينکه آنقدر آنها ظلم و ستم کرده‌اند که اين ميزان از ظلم و ستم در تاريخ بى‌سابقه است خطاب به آنها، گفت: دوران شما تمام شده است. بس است ديگر. از اين مقدار جنايت سير نشده‌ايد؟ بساط‌تان را از منطقه‌ ما جمع کنيد. چرا فکر مى‌کنيد قيم دنيا هستيد؟

وى افزود: آنها به دنبال تسلط بر منطقه‌ ما، نفت منطقه و غارت منطقه هستند. آنها حتى دل‌شان براى سربازان آمريکايى هم نمى‌سوزد. خيلى از اين سربازان نمى‌دانند که کجا هستند.

رييس‌جمهور ادامه داد: اگر آنها خيال مى‌کنند با چهار تا اخم آنها ملت‌هاى منطقه عقب‌نشينى مى‌کنند، اشتباه مى‌کنند. آن دوران گذشت. بهترين حالت براى شما اين است که از ملت‌هاى منطقه، از مردم افغانستان و پاکستان عذرخواهى کنيد.

احمدى‌نژاد با محکوم کردن حمله‌ آمريکايى‌ها و ناتو به روستاهاى پاکستان، گفت: اگر شما بساط‌تان را از منطقه جمع نکنيد و نرويد، بدانيد که به لطف خداوند ملت‌هاى منطقه شما را بيرون خواهند انداخت.


نظر شما :